خبرهای داغ:
مدیر مسئول هفته نامه نه دی:

دعوای اصلی بین انقلابی و غیر انقلابی هاست/مدل حکومت علوی کار زیاد و خرج کم مسوولان است

رسایی گفت: برخی مدیران خرج زیاد دارند اما کم کار هستند. مدل حکومت علوی کار زیاد و خرج کم است. انقلابی باید این خصوصیات را داشته باشد وقتی شب تا صبح مرگ بر آمریکا بگویید اما با دیدنتان مردم از انقلاب منزجر شوند هیچ تفاوتی با ضد انقلاب ندارید.
کد خبر: ۹۱۶۷۹۳۳
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام حمید رسایی در جمع مردم الوند گفت: برخی در تلاش هستند مردم بصیرت نداشته باشند. خود حادثه غدیر یک بصیرت سیاسی بود. پیامبر، علی (ع) را به عنوان جانشین خود برگزید تا با استفاده از قدرت و مسئولیت مجری عدالت باشد و هنگامیکه قدرت داشته باشند صدایشان شنیده می شود.

وی در ادامه اظهار داشت: کسانیکه در مسئولیت های شهردار،مجلس،نماینده،قوه قضاییه هستند باید به مردم خدمت کنند همان مردمی کرد بیش از چهل سال بر عهد خود استوار ماندند و قاعده نفی سبیل را استفاده کردند تا کافر بر مسلمین تسلط پیدا نکند.

رسایی تصریح کرد: اگر مجلس قوی باشد بسیاری از مشکلات مرتفع می شود، نماینده مهمترین ابزارش زبانش است. اگر طلبه ای به قدرت رسید باید در برابر قانون خدا گردنش از مو باریک تر باشد. حرف حق را بزنیم. جیبمان را ببندیم تا بتوانیم حرف حق را بگوییم. نمی شود هم جیب باز باشد هم حرف حق را زد. این قاعده در تمام رده های حکومتی و نمایندگان مجلس نیز صدق می کند. طبق فرموده امام مستضعفان؛ مجلس اگر سالم باشد آن کشور سالم و در غیر این صورت ناسالم خواهد بود.

مدیر مسئول هفته نامه ۹دی گفت: اگر کسی در مجلس روی صندلی نشست با چتر نمی نشیند در بهارستان بلکه رای خود ملت می باشد. امام راحل فرمودند؛ هرچیزی که شما در چارچوب اسلام می خواهید انتخاب کنید.

رسایی گفت: برخی از نمایندگان واقعا خوب هستند، ولی قدرت فساد آور است. در خصوص برجام نمایندگان نتوانستند درست کار کنند. آقای لاریجانی به بنده گفتند؛ اینجور که به برجام می تازید مردم به شما رای نخواهند داد. برخی آقایان می گویند؛ اوباما دشمن عاقل است می شود با او مذاکره کرد ولی این فریب مردم است. زیرا آمریکا هیچ تفاوتی نکرده بلکه یکی با تیغ سر می زند دیگری با پنبه سر می برد.

وی افزود: باید رصد کنیم و بهترین ها را انتخاب کنیم.فریب عوام فریبی عده ای از سیاست بازان را نخورید. هنگام انتخابات دعوای اصلاح طلب و اصولگرا راه می اندازند و با این تقسیم بندی ها مردم را می ترسانند. این واژه ها تا مدتی واقعیت داشتند امروز این جناح بندی ها مدتهاست به هم خورده است.

اصولگرایی و اصلاح طلبی عقلا بد نیست اما بستگی دارد اصلاح طلب چه چیزی را می خواهند اصلاح کنند و اصولگرایان هم روی چه اصولی پافشاری می کنند.

وی ادامه داد: محرم و صفر واقعی می گوید هیهات من الذله، امام راحل فرمودند: محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است. در برخی روزنامه ها به این مسئله پرداختند و حملات را متوجه عزاداری محرم و صفر کردند که عده ای جلوی این تفکر ایستادند، به اصولگرا معروف شدند ولی امروزه اصلاح طلب و اصولگرا هیچ تفاوتی با هم ندارند.

رسایی با اشاره به موضوع نفوذ بیان کرد: یکی از راه های نفوذ همین فرزندان مسئولانیست که در خارج زندگی می کنند. در جریان اصلاحات انحراف از آرمانها و انقلاب و ارزشها بسیار بیشتر از اصولگرایان است. جنگ واقعی بین اصلاح طلب و اصولگرا نیست بلکه امام فرمودند: جنگ بین فقر و غناست. جنگ بین فقیر و سرمایه داران زالوصفت است. امام سرمایه دارانی را مورد خطاب قرار دادند که با رانت و فساد چپاول می کنند. دعوای اصلی بین انقلابی ها و غیر انقلابی هاست که یک جنگ واقعی می باشد. بسیاری انقلابی بودند و علیه فساد،استکبار و ظلم ستیز بودند اما امروز دیگر عوض شده و بر سفر سرمایه دار زالو صفت نشسته اند.

وی پفت: وقتی دو نماینده مجلس بازداشت شدند و رییس دفتر رییس سابق قوه قضاییه بازداشت می شوند نشان دهنده زنده بودن انقلاب است. وقتی همه جلسات رهبری با دولت پخش نمی شود بخاطر تذکرات جدی رهبری به دولت مردان است.
برخی مدیران خرج زیاد دارند اما کم کار هستند. مدل حکومت علوی کار زیاد و خرج کم است. انقلابی باید این خصوصیات را داشته باشد وقتی شب تا صبح مرگ بر آمریکا بگویید اما با دیدنتان مردم از انقلاب منزجر شوند هیچ تفاوتی با ضد انقلاب ندارید.

مدیر مسوول هفته نامه 9 دی مطرج کرد: دعوای اصلی بین انقلابی و غیر انقلابی هاست. غیر انقلابی می توانند مردم را فریب دهند زیرا شعارهای انقلابی می دهند اما کار غیر انقلابی انجام می دهند در این انتخابات بصیرت معنا پیدا می کند. بصیرت یعنی بدانیم شمری که سر امام حسین را برید جانباز جنگ صفین بود.
امام فرمودند؛ آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند بلکه عمامه به سر هایی آمریکا مشلات را برای مردم ایجاد کردند.
وقتی رهبری در دیدار با مسئولان مکرر می فرمایند؛ وعده خدا محقق خواهد شد و این یعنی نترسید چهل سال است که تجربه کردیم. یک ترقه در نکردیم آمریکا در طبس زمینگیر شد.

وی در خاتمه تاکید کرد:کسانیکه لیست اصولگرایی می دهند باید به آنها گفت بر چه مبنایی لیست می دهید و مطالبه گر باشید. گوشت صدو بیست هزار تومانی محصول انقلاب چهل ساله نیست بلکه حاصل انتخاب چهارساله است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار