خبرهای داغ:
سرگرد پاسدار ایمانی گفت در مصاحبه با خبرنگار معاونت روابط عمومی و تبلیغات :سپاه شهرستان شوش همه ساله برنامه های خاصی برای گرامیداشت این دهه در دستور کار خود قرار می دهد.
کد خبر: ۹۱۶۷۹۱۶
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸

سرگرد پاسدار علیرضا ایمانی با اشاره به جایگاه غدیر اظهار داشت: با توجه به شرایط زمانه و حجم بی سابقه حملات تبلیغی بر علیه اسلام ناب محمدی، عید غدیر فرصتی ارزشمند برای تشریح تبیین و تبلیغ فلسفه غدیر است.

 

وی با تاکید بر این فرمایش مقام معظم رهبری که این عید مخصوص شیعه نیست جا دارد و حق آن است که همت امت اسلامی این روز را برای خودشان بدانند، افزود: بنا به سفارش حضرت محمد (ص) تبیین مفاهیم غدیر و بیان این واقعه برای مردم جهان لازم وضروری است.

 

فرمانده سپاه شوش تصریح کرد: با توجه به نامگذاری دهه امامت و ولایت، موضوع برای نسل جوان و نوجوان اهمیت تبیین ولایت در اولویت نهاد های فرهنگی قرار گیرد، و به درستی برای آنان تشریح شود.

 

 

سرگرد پاسدار علیرضا ایمانی با اشاره به برنامه های مذهبی برای تبیین این واقعه گفت: در سال جاری تلاشهایی صورت گرفت که حلقه های معرفتی و غدیر شناسی، سخنرانی، مداحی، برگزاری مسابقات فرهنگی، برپایی ایستگاه صلواتی و ایجاد فضای مناسب معنوی برای ترویج فرهنگ غدیر از برنامه های برگزار شده توسط سپاه شهرستان شوش می باشد.

وی در پایان از تمام دستگاه های اجرایی در سطح شهرستان بخصوص شهرداری محترم که به هر نحو ممکن در این دهه ی مبارک برنامه یا هر حرکتی انجام داده اند تقدیر و تشکر بعمل آورد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها