بمناسبت عید سعید غدیر خم و روز جهانی مسجد، برنامه عملیات میدانی مسجد داودقلی زنجان انجام شد.
کد خبر: ۹۱۶۷۹۱۵
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸

حجت الاسلام علی اصغر ولایتی ؛امام جماعت مسجد داود قلی زنجان در گفتگو باخبرنگارخبرگزاری بسیج بااعلام این خبر گفت: پس از پنج سال فعالیت شبانه روزی و مطالعه و پژوهش و کار میدانی می توانیم بگوییم مسجد داودقلی به لحاظ دینی و فرهنگی و علمی، باز مهندسی شده است.

 

وی اظهارداشت: تمام برنامه های این مسجد براساس بیانیه گام دوم انقلاب ترسیم و اجرا شده و سعی می کنیم این برنامه ها با محتوای فرهنگی و علمی همراه باشد.

 

امام جماعت مسجد داود قلی مسجد را مادر انقلاب و پناهگاه مردمی عنوان کرد و گفت: مسجد محل آرامش و الفت با خالق است و باعث ایجاد نشاط روحی و تواضع می شود؛ آثار انس با مسجد برای جامعه و انسانها نیاز مبرم است که به رشد اخلاق منجر می شود.

 

ولایتی افزود: احیای مسجد نبوی احیای ارزشهایی است که جامعه بشری تشنه آن هستند؛ ما درمسجد احترام متقابل را مشاهده می کنیم که موجب دوستی و انس مردم می شود.

 

وی تصریح کرد: امام جماعت، مانند پدر معنوی محل و اهالی است و همه را با یک چشم می بیند و محرم اسرار مردم است.

 

حجت الاسلام ولایتی به برگزاری برنامه های مختلف به مناسبت عیدغدیر خم وروز جهانی مساجد در مسجد داود قلی اشاره وخاطرنشان کرد: در این حرکت نو و موثر که مسجد داودقلی زنجان برنامه روز جهانی مسجد و عیدغدیر را به صورت جامع ومیدانی برگزار کرد، به 5 منطقه محروم و کم برخوردار زنجان رفته و علاوه بر اطعام و احسان غذای تبرک، بسته های فرهنگی و علمی بامحتوای عیدغدیر وجایگاه ولایت به خانواده های ساکن دراین مناطق اهدا گردید.

ارسال نظرات