طی برگزاری بزرگترین تورنمنت ملی هوش ایران:

سه نخبه یزدی حائز کسب درجه هوش برتر شدند

در بزرگترین تورنمنت ملی هوش ایران که سه نخبه نوجوان یزدی موفق به کسب بالاترین امتیاز شدند، درخشش نام آیدا مزیدی شرف آبادی در بین این ۳ نام بیشترین احساس غرور را به هر شنونده‌ای منتقل می کند.
کد خبر: ۹۱۶۷۸۹۲
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر؛ طی روز‌های اخیر پژوهشکده مطالعات استراتژیک خاورمیانه بزرگترین تورنمنت ملی هوش ایران برگزار کرد.
محمد فلاح علیپور رئیس انجمن ملی هوش ایران در حاشیه برپایی این آزمون گفت:هدف از برگزاری این آزمون T. شناسایی افرادی است که ضریب هوشی بالای ۱۳۵ دارند تا حمایت‌های لازم از آن‌ها در راستای تولید علم و اختراعات صورت گیرد.
وی با تاکید بر اشاره به اینکه؛ آزمون کشوری هوش در سه رده سنی ۵ تا ۸ سال (کودک)،   ۸ تا ۱۳ سال (نوجوان) و ۱۳ تا ۸۰ سال (بزرگسال) برگزار شد؛ گفت: کسانی که در این آزمون موفق به اثبات بهره هوشی ۱۳۵ به بالا شوند به عضویت انجمن ملی هوش ایران در آمده و علاوه بر حمایت‌های مادی و معنوی عضو انجمن ملی نخبگان می‌شوند.
رییس انجمن ملی هوش ایران ادامه داد: ۶ نفر از شرکت کنندگان رده سنی کودک و نوجوان توانستند بهره هوشی بالای ۱۳۵ را کسب کنند که سه نفر از آن‌ها یزدی بودند.
خاطر نشان میگردد؛ آیدا مزیدی شرف آبادی از شهرستان اشکذر یکی از شرکت کنندگانی است که توانسته است در بخش کودک این سری از آزمون کشوری هوش؛ با بهره هوشی ۱۴۵ رتبه برتر را کسب کند.
پایگاه اطلاع رسانی بسیج اشکذر این موفقیت را به وی و خانواده‌اش تبریک می گوید.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات