خبرگزاری بسیج: شهردار ناحیه 5 منطقه 20 از تخریب پست گاز و رفع معضل ترافیکی در ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و اجرای طرح اصلاح هندسی در این موقعیت خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۷۸۶۸
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۵

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20؛ حمید گودرزی با بیان این مطلب گفت: در راستای رسیدگی و رفع گره های ترافیکی اطراف حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، پست تقلیل فشار گاز واقع در تقاطع خیابان شهید فدائی که در گذر کم عرض واقع و موجب بروز مشکلات ترافیکی شده بود تخریب شد.

گودرزی با بیان اینکه با توجه به عرض کم این معبر و واقع شدن پست گاز در محلی که باعث عدم دید کافی شهروندان و بروز تصادفات می شد افزود: پیرو دستور شهردار منطقه و پیگیری اداره های حقوقی و املاک و تشکیل جلسات مشترک با آستان حضرت عبدالعظیم(ع) و اداره های گاز استان تهران و ری، عملیات تخریب و تسطیح این محل انجام شد.

وی با بیان اینکه زمینی در نزدیکی این محل برای احداث پست جدید گاز اختصاص داده شده است تصریح  کرد: در راستای کاهش تصادفات و رفع مشکلات ترافیکی این موقعیت، طرح اصلاح هندسی این معبر توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 تهیه و به زودی از سوی معاونت فنی و عمرانی این منطقه اجرا خواهد شد.

ارسال نظرات