خبرگزاری بسیج: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در راستای توسعه کتابخوانی، بیش از یک هزار جلد کتاب به ساکنان روستاهای محروم اهدا کرد.
کد خبر: ۹۱۶۷۸۶۷
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۲

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، این اقدام در راستای فعالیت های ترویجی و توسعه ای در حوزه کتاب و کتابخوانی در روستاهای شهرستان ری انجام شد و تاپایان سال نیز ادامه خواهد داشت.

اداره فرهنگ و ارشاد  اسلامی شهرستان ری تاکنون با 15 دهیاری تفاهم نامه همکاری در حوزه کتابخوانی منعقد کرده و طرفین برنامه های مختلفی برای ارتقای سطح مطالعه برگزار کرده اند.

«سید حسن صفوی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در این باره گفت: در سال جاری شهرستان ری شاهد خیزش فرهنگ کتابخوانی خواهد بود تا عنوان پایتخت کتاب ایران به این شهرستان تعلق گیرد.

وی اضافه کرد: تاکنون با 15 دهیاری شهرستان ری تفاهم نامه کتابخوانی منعقد شده است و تا پایان تابستان تمامی روستاهای شهرستان ری از این طرح بهره مند خواهند شد.

وی اظهار داشت: شهرری سه سال نامزد پایتخت کتاب کشور شده است و با برنامه های مختلف و ابتکارات مسئولان، امیدوارم این پایتختی کتاب نصیب شهرستان ری شود و در این راستا اقداماتی مانند راه اندازی کافه کتاب در روستای عماد آور، نمایشگاه کتاب، استقرار کتابخانه اتوبوسی در روستای تقی آباد و تپه زنک و نامگذاری یک مدرسه به نام «یارمهربان» برای  ترویج کتابخوانی در روستاهای شهرستان ری انجام داده ایم.

 

 

ارسال نظرات