خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه برنامه ها تدارک دیده شده برای گرامیداشت هفته دولت را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۱۶۷۸۰۸
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲

عباس سروری در گفتگو با خبرنگار بسیج از کرمانشاه :  در خصوص برنامه های تدارک دیده شده برای هفته دولت در استان اظهار داشت: در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت دو یار صدیق امام و انقلاب شهیدان باهنر و رجایی هستیم و به منظور بزرگداشت این روز مراسم ویژه ای از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه ۸ شهریور و سالروز این روز مصادف با روز جمعه است مراسمی ۷ شهریور در مسجد غدیر واقع در چهار راه بسیج کرمانشاه برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه زمان برگزاری این مراسم را ۹ و ۳۰ دقیقه صبح روز ۷ شهریور اعلام کرد و ادامه داد: این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

این مسئول تاکید کرد: انتظار داریم مردم عزیز، وفادار و پیرو راه امام و شهیدان در این مراسم با شکوه حضور گسترده و آگاهانه ای داشته باشند.

سروری گفت: امیدوارم با شرکت گسترده در این مراسم ضمن ادای احترام به شهیدان انقلاب به ویژه شهید باهنر و رجایی، یکبار دیگر با حضور گسترده و آگاهانه خودمان در راه شهیدان قدم برداریم.

وی در خصوص سخنران این مراسم گفت: سخنران این مراسم مشخص نشده و طی هفته آینده مشخص خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از افتتاح تعدادی پروژه های عمرانی نیز در هفته دولت خبر داد و گفت: برنامه های ویژه ای نیز طی ۲ الی ۸ شهریور در استان تدارک دیده شده که به موقع از سوی استانداری کرمانشاه و دستگاه های مربوطه اطلاع رسانی می شود.

سروری افزود: استاندار کرمانشاه نیز به این مناسبت سخنران پیش از خطبه نماز جمعه این هفته کرمانشاه خواهد بود و به ارائه عملکرد و برنامه های دولت در استان خواهد پرداخت.

ارسال نظرات