خبرهای داغ:
امام جمعه موقت شهر همدان با بیان اینکه بد حجابی موضوع حساب شده و نقشه دشمن است، گفت: دشمنان با حجاب و عفاف و دیانت و اعتقادات مردم بازی می‌کنند بنابراین باید حواسمان جمع باشد.
کد خبر: ۹۱۶۷۷۹۷
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶

بد حجابی موضوع حساب شده و نقشه دشمن استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام سید حسن فاضلیان در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر همدان در محل حسینیه امام خمینی (ره) با بیان اینکه روسای جمهوری، وزرا و دولتمردان از زندگی شهیدان رجایی و باهنر الگو بگیرند، بیان کرد: شهید رجایی فردی ساده زیست و دارای منطق بود و همواره می‌گفت باید به کسانی خدمت کنیم که زبان تقدیر و اعتراض ندارند نه اینکه خدمت به فامیل و بستگان را اولویت قرار دهیم.

وی افزود: به‌ فرموده رهبر معظم انقلاب، شاخص حکومت علوی پاکدامنی، عدالت، پارسایی و با مردم بودن است که این شاخص‌ها معیار سنجش اقدامات مسئولان است.

امام جمعه موقت همدان بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در آغاز هفته دولت در جمع دولتمردان عنوان کرد که ملت ایران به بن بست نرسیده‌اند؛ همچنین باید مراقب نفوذ فرهنگی دشمن بود.

وی تاکید کرد: دشمنان با حجاب و عفاف و دیانت و اعتقادات مردم بازی می‌کنند بنابراین باید حواسمان جمع باشد.

فاضلیان با بیان اینکه بد حجابی موضوع حساب شده و نقشه دشمن است، تصریح کرد: به تازگی دیداری با آیت الله سبحانی داشتم که ایشان فرمود عده‌ای به بدحجاب‌های تهران پول می‌دهند تا در قم حضور یابند و با قدم زدن در خیابان‌ها، قبح گناه ریخته شود.

وی با تبریک زادروز بوعلی سینا گفت: بوعلی سینا افتخار استان همدان است به شرط اینکه آرامگاه و پیاده راه بوعلی با منطق بوعلی همراه باشد.

امام جمعه موقت شهر همدان ادامه داد: آرامگاه و پیاده راه بوعلی باید مظهر کتاب قانون بوعلی باشد نه بدحجاب و بی‌حجابی؛ این وضعیت در شان و شوکت بوعلی و شهر دارالمجاهدین نیست.

وی با قدردانی از پزشکان خدوم و تلاشگر بیان کرد: قبل از انقلاب پزشکان ما هندی و فلیپینی بودند اما امروز بیماران خارجی برای مداوا و بهبود به بیمارستان‌های ایران مراجعه می‌کنند.

فاضلیان اظهار داشت: اگر کسی تقوا داشته باشد در بن بست اسیر نشده و خوار و ذلیل نمی‌شود چراکه تقوا مسیر و شاهراه و سعادت برای انسان است.

وی در ادامه به تشریح آیات تطهیر، ولایت و مباهله پرداخت و گفت: شأن نزول این آیات درباره اهل بیت ائمه اطهار(ع) است.

خطیب نماز جمعه همدان افزود: روز نزول سوره دهر یا هل آتی روز خانواده نامگذاری شده که توجه فرزندان به توصیه‌های والدین و زن خانواده به همسر از ویژگی‌های خانواده نمونه است.

وی با بیان اینکه قطع صله رحم گناه کبیره است، اضافه کرد: برخی افراد اهل نماز و عبادت هستند اما با برادر و خواهر خود قطع ارتباط کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات