در دیدار مسئول و شورای بسیج هنرمندان شاهرود با فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان بر استفاده از ظرفیت بالای هنرمندان شهرستان شاهرود در رشد و تعالی هنر دینی و تأثیرگذاری آن در جامعه تاکید شد.
کد خبر: ۹۱۶۷۷۸۲
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مسئول و اعضای شورای بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود با فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار عباس اعتماد مسئول کانون بسیج هنرمندان شاهرود در سخنانی با تبریک انتصاب فرمانده جدید سپاه شاهرود با اشاره به فعالیت‌های این کانون اظهار کرد: به همت استاد رضا نوری بزرگترین ونازکترین خشت‌های جهان را رونمایی کردیم و سه سال بازخوانی واقعه غدیر را توسط تعزیه خوانان بسیجی برگزار و اولین میدان به نام شهیدحججی درکشور را رونمایی نمودیم.
وی با بیان اینکه درسال بیش از ۸۵ برنامه تعزیه خوانی در شهرستان اجرامی شود گفت: یک تاترخیابانی آماده اجرا با کارگردانی استادمهدی بانی داریم ونمایش دفاع مقدس باموضوع محرم رابا کارگردانی استادحسن سرچاهی را دردست کار داریم.
اعتماد خاطر نشان کرد: بسیج هنرمندان با همکاری گروه عرفان نمایش بزرگ اربعین را با بیش از ۸۰ هنرور آماده اجرا دارد که به لطف فرمانده سپاه استان سمنان توسط فرهنگی سپاه استان این نمایش بازبینی و تایید شد.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم نیز در این دیدار با خیرمقدم و تشکر از فعالیت‌های هنرمندان بسیجی و استفاده از ظرفیت هنرمندان در راستای تعالی هنر وتاثیر گذاری آن در جامعه مطالبی ارائه کرد و پیشنهاد راه اندازی کاروان حسینی در روز اول محرم را ارائه کرد.
در این دیدار اعضای شورای بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود نیز به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها