خبرهای داغ:

افتتاح ۱۷۲ پروژه در هفته دولت شهرستان شاهرود

سرپرست معاونت استانداری و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود گفت: در هفته دولت در سطح شهرستان شاهرود ۱۷۲ پروژه با اعتبار بیش از ۱۴۰ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۶۷۷۷۵
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷

افتتاح ۱۷۲ پروژه در هفته دولت شهرستان شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، احمد خرم در نشست با اصحاب رسانه و خبرنگاران در سالن جلسات فرمانداری شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر که کارهای ماندگاری انجام دادند که همچنان در یاد مردم هست و کارکنان دولت هم با الگو گیری از این شهیدان تلاش دارند اثرگذار باشند به برنامه های هفته دولت شهرستان اشاره و گفت: در شهرستان ۱۷۲ پروژه با اعتبار بالغ بر ۱۴۰ میلیارد تومان در سطح شهرستان اجرا می شود که ۱۵۴ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۲۵ میلیارد تومان و ۱۸ پروژه اقتصادی با اعتبار ۱۵ میلیارد است 

وی با اشاره به کلنگ زنی ۳۱ پروژه با اعتبار ۸۴ میلیارد تومان در سطح شهرستان با اشاره به تفکیک پروژه ها در سطح شهرستان اظهار کرد: در شهر شاهرود ۵۶ پروژه و در بخش بسطام ۴۶ پروژه و در بخش مرکزی ۳۴ پروژه با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان و بخش بیارجمند ۲۶ پروژه با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان است.
سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود با اشاره به ۱۰ پروژه بصورت شهرستانی با اعتبار ۳ میلیارد و چهار صد میلیون تومان افزود: فرودگاه شاهرود، ۱۸ پروژه با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان دارد که در هفته دولت افتتاح خواهد شد.
وی با اشاره به پروژه های کلنگ زنی در سطح شهرستان به تفکیک بخش ها ادامه داد: ۱۱ پروژه در شهر شاهرود، ۹ پروژه در بخش بسطام، ۵ پروژه در بخش مرکزی و ۶ پروژه در بخش بیارجمند است که جمعا ۳۱ پروژه با اعتبار ۸۴ میلیارد تومان خواهد بود که امیدواریم سریع تر اجرایی شود تا در هفته دولت سال بعد بتوانیم شاهد افتتاح آنها باشیم.
وی کلنگ زنی تصفیه خانه شهرک فدک شاهرود، خطوط انتقال بین مخازن شهری آب، روکش آسفالت بیارجمند به چاه جام و گازرسانی به واحد‌های تولیدی بیشتر در مرغداری ها و طیور از مهمترین پروژه های قابل کلنگ زنی است.
خرم با اشاره به اینکه در سال ۱۳۹۷ با توجه به اینکه اولویت اشتغال و جذب سرمایه گذار مد نظر بوده است که اقدمات خوبی انجام شد گفت: سال گذشته این فرمانداری در حوزه برنامه ریزی کسب رتبه اول استان را در اشغال زایی و مشاغل خانگی و پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار داشته اند و در سال ۱۳۹۸ هم گام های موثری برداریم و در سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال کام های موثری برداریم.
وی با بیان اینکه پروژه های عمرانی شهرستان در سطح استان رقم معقولی است که از این پروژه ها و اعتبارات بخشی متاثر از سفر ریاست جمهوری است و بقیه تملک دارایی است.
خرم با مقایسه پروژه های افتتاحی در سال های گذشته با سال جاری اظهار کرد: در سال ۱۳۹۷ تعداد ۱۵۸ پروژه و اعتبار ۱۶۸ میلیارد تومان بوده که امسال از نظر پروژه رقم بالاتر و در رقم اعتباری از سال قبل پایین تر هستیم که امیدواریم با تلاش های صورت گرفته در بحث پروژه های کلنگ زنی بتوانیم اعتبارات را جذب نماییم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها