مراسم تشییع پیکر شهید هادی کاظم نژاد، جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس که 28 مرداد ماه در بیمارستان فارابی مشهد به جمع یاران شهیدش پیوست امروز از حسینیه پیروان نبوی در خیابان نواب صفوی تا حرم مطهر رضوی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۷۷۴۹
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مراسم تشییع پیکر شهید هادی کاظم نژاد، جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس که ۲۸ مرداد ماه در بیمارستان فارابی مشهد به جمع یاران شهیدش پیوست  از حسینیه پیروان نبوی در خیابان نواب صفوی تا حرم مطهر رضوی برگزار شد.

در این مراسم که جمعی از مدیران اجرایی خراسان رضوی، زائران و جمعی از خانواده شهید حضور  داشتند  پیکر این جانباز شهید بر دستان مردم شهید پرور مشهد به سمت حرم رضوی  تشییع شد.

پیکر شهید کاظم نژاد پس از تشییع و طواف در حرم رضوی برای خاک‌سپاری به مزار شهدای خلیل آباد منتقل شد.

همچنین پیکر مطهر این شهید رأس ساعت ۱۷:۳۰ چهارشنبه ۳۰ مرداد از مقابل مسجد جامع شهر خلیل آباد (زادگاه شهید) به سمت گلزار شهدا تشییع و در جوار هم‌رزمان شهیدش آرام می گیرد.

جانباز شهید هادی کاظم نژاد در ۲۵ دی ۱۳۴۸ در خلیل آباد چشم به جهان گشود و در ۲۰ فروردین ۶۶ در عمليات كربلاي ۸ در محور شلمچه با استنشاق گاز خردل ناشي از بمباران شيميايي عراق به شدت مجروح شد و در ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ به مقام رفیع شهادت نائل آمد.



ارسال نظرات
پر بیننده ها