کارشناس مسائل سیاسی گفت: تهدید به جنگ برای انداختن رعب و وحشت در میان مردم ایران و فشار بر آن‌ها برای پذیرش مذاکره است و این درحالی است که به فرمود: ه مقام معظم رهبری با مقاومت فعال می‌توان درجنگ اراده‌ها پیروزشد.
کد خبر: ۹۱۶۷۷۱۷
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزرای بسیج از میبد، احمد برزگر درنشست بصیرت مردمی با موضوع جایگاه انقلاب اسلامی در جهان با اشاره به موضع گیری‌های آمریکا و ابرقدرت‌ها نسبت به ایران افزود: ابرقدرت‌ها مانند افراد هیکل مندی هستند که فقط ابهت ظاهری دارند که اگر در مقابل آن‌ها ایستادگی نشان داده شود دیگر کسی از آن‌ها هراسی به دل راه نمی‌دهد.
وی ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری کسی نباید مردم را از جنگ بترساند و باید از مذاکره باید دوری کرد، چون پای میز مذاکره نشستن یعنی پذیرفتن آنچه دشمنان نظام می‌گویند و نیز پذیرفتن آنچه آمریکا و دشمنان دیگر می‌خواهند با تهدید برکرسی بشنانند.
برزگر خاطرنشان کرد: آمریکا با عربده کشی و تهدید به جنگ می‌خواهد مردم کشور ایران را بترساند و این درحالی است اقتصاد آمریکا نمی‌تواند هزینه‌های جنگ را بپردازد، مردم آمریکا و نیزهم پیمان‌های آمریکا هم از جنگ استقبال نمی‌کنند.
وی همچنین با اشاره به مقاومت فعال به عنوان راه سوم در مقابله با دشمنان گفت: مذاکره مکمل تهدید نظامی است در حالی که جنگ، جنگ نظامی نیست بلکه جنگ اراده‌ها است که اگر سستی در آن صورت گرفت، باید عقب نشینی کرد.
کارشناس سیاسی در ادامه نمونه‌هایی مانند قدرت تسلیحاتی و صنعت دفاعی ایران، پیشرفت‌های علمی و پزشکی، نانو تکنولوژی و... از مقاومت فعال در ایران برشمرد که نتیجه داده و همچنین از صنعت خودروسازی یاد کرد که تحریم شامل آن نشده، ولی به دلیل احساس نیاز به کشور‌های خارجی تا به حال خودرو‌هایی بی کیفیت تولید شده است.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات