فرمانده سپاه استان البرز :

وحدت، همدلی و مقاومت درس بزرگ دفاع مقدس است

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه وحدت، همدلی و مقاومت درس بزرگ دفاع مقدس است ، گفت : درس بزرگ دفاع مقدس فارغ از مسائل سیاسی و جناح بندی ها وحدت است که باید با بررسی شرایط به تقویت آن کمک کنیم.
کد خبر: ۹۱۶۷۷۰۸
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار سید یوسف مولایی، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در جلسه شورای اداری البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: دفاع مقدس نعمت بزرگی است که در طول این 40 سال آن را تجربه کرده ایم؛ بسیاری از تحلیل گران سیاسی و اقتصادی تاب‌آوری مردم ایران با رویکرد دفاع مقدس را بی‌بدیل به‌شمار می‌آورند.

وحدت، همدلی و مقاومت درس بزرگ دفاع مقدس است

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز دفاع مقدس را شاه کلید انقلاب اسلامی دانست و یادآور شد: دفاع مقدس نسخه بسیار ارزشمندی است که نباید آن‌ را فراموش کنیم؛ تنها در یک روز از عملیات خیبر یک میلیون و 400 هزار خون روی زمین ریخته شد؛ نخستین درس دفاع مقدس فارغ از مسائل سیاسی و جناح بندی ها وحدت است که باید با بررسی شرایط به تقویت آن کمک کنیم.

سردار مولایی با اشاره به اینکه در زمان هشت سال دفاع مقدس تفرقه  وجود داشت و رئیس‌جمهور آن زمان یکی از دلایل این تفرقه بود، ادامه داد: سر انجام پس از ایجاد و تقویت وحدت هشت سال دفاع مقدس را پشت سر گذاشتیم؛ یکی دیگر از دلایل پیروزی ما در آن هشت سال جنگ ایستادگی و استقامت مردم بود.

وی با بیان اینکه نباید از کمیت ها، کمبودها و نبود تجهیزات بترسیم همانطور که در هشت سال دفاع مقدس نترسیدیم، اضافه کرد: باید شعار «ما می‌توانیم» را باور و اجرایی کنیم؛ بزرگترین و مهمترین پهپاد دشمن را مورد هدف قرار دادیم و این یعنی ما می‌توانیم. باید اعتماد به نفس خود را افزایش دهیم.

فرمانده سپاه استان البرز اظهار کرد: سند آمایش استان البرز نشان می‌دهد هیچ چیزی برای پیشرفت و انجام کارهای خاص کم نداریم اما اعتماد به نفس نداریم؛ باید نگاه خود را به هفته دفاع مقدس جدی‌تر کنیم زیرا فرهنگ دفاع مقدس را گم کرده‌ایم که باید این فرهنگ کلیدی در دستورکار ما قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه دشمن از قوام و توانمندی های ما عصبانی است، افزود: تمام مسؤولان به نقش و رویکرد دفاع مقدس پی برده اند؛ موضوع مذاکره و حمله دشمن با همین رویکرد قابل حل است، حمله نظامی هیچ دلیل عقلانی ندارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار