امام جمعه موقت تهران؛

حوزه‌های علمیه یزد در طول تاریخ عالمان بسیار ارزشمندی تربیت کرده اند

آیت‌الله سید «احمد خاتمی» با بیان اینکه حوزه‌های علمیه یزد در طول تاریخ عالمان بسیار ارزشمندی تربیت کرده اند، یادآور شد: این استان عالمان بزرگی را به خارج از استان و برای ترویج دین معرفی کرده است.
کد خبر: ۹۱۶۷۶۹۶
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، آیت‌الله سید «احمد خاتمی» امام جمعه موقت تهران در آیین افتتاحیه حوزه علمیه مدینه العلم کاظمیه اظهار داشت: آیت‌الله العظمی سبحانی فقیه و مفسر برجسته‌ای هستند که برخی از قفسه کتابخانه من اختصاص به کتاب‌های این عالم بزرگ دارد
وی با باین اینکه مطابق روایات دژ‌های اسلام که آن را از خطر حفظ می‌کنند، فقیهانند و علمای شیعه ما مرزبانند؛ افزود: به حق آیت‌الله سبحانی فقیه شیخ مفید زمان هستند که خدمات بسیار گسترده‌ای در راستای ترویج دین در ایران و جهان داشته‌اند.
وی با اشاره به حضور آیت‌الله العظمی سبحانی در این مراسم تصریح کرد: کار سخت افزاری و ساختمانی این حوزه علمیه انجام شده است، اکنون باید از به بحث نرم افزاری و آموزشی توجه ویژه‌ای داشته باشیم.
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه حوزه‌های علمیه یزد در طول تاریخ عالمان بسیار ارزشمندی تربیت کرده اند، یادآور شد: این استان عالمان بزرگی را به خارج از استان و برای ترویج دین معرفی کرده است.
خاتمی یکی از عالمان بزرگ این استان را آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور قلمداد کرد و افزود: آیت‌الله اعرافی نقش مهمی در مدیریت مناسب حوزه‌های علمیه در کشور دارند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار