جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) گفت: وی با بیان اینکه مسجد مرکز تصمیم گیر یهای مهم انقلاب است، تاکید داشت:مساجد محل تبریت جوانان تراز اسلام است لذا لازم است ارکان تربیتی یعنی مسجد و مدرسه در تربیت جوانان تراز اسلام نقش آفرینی نمایند تا خروجی آن‌ها جوان مومن انقلابی پای کار باشد.
کد خبر: ۹۱۶۷۶۸۱
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
مسجد محل تربیت جوانان تراز اسلام است/ دشمن در مقابل استعداد و شکوفایی ملت ایران سردگردم است
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار فرهنگ مستعدحصاری در همایش روز جهانی مساجد که در مجتمع فرهنگی ولایت اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان اسلام پس از پیروزی اسلام بر علیه اسلام و ارزش‌های آن توطئه چینی کرده اند و امروز پس از ۴۰ سال از پیروزی شکوهنمد انقلاب اسلامی ایران هم میبینیم دشمن بر همین روال با ترفند‌های جدید و مختلف و با هیله‌ها و نیرنگ‌های گونان برعلیه کشور توطئه چینی می‌کند؛ اما در مقابل اسلام و ارزش‌ها اسلام ناکام مانده است.

وی با بیان اینکه دشمن امروز با جنگ اقتصادی و فرهنگی به سراغ کشور و ملت ایران آمده است، افزود: دشمن در مقابل استعداد و شکوفایی ملت ایران سردرگم است چرا که به سبب تحریم‌های خسمانه دشمنان، استعداد ملت ایران و کشور شکوفا شده است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع)، تصریح کرد: حل مشکلات اقتصادی کشور در گرو رونق تولید است و تولید کنندگان همچون رزمندگامن اسلام که جانانه در مقابل دشمنان ایستادگی کردند، آن‌ها نیز با تولید و رونق آن، در صف اول مقابله با جنگ اقتصادی باید بایستند.

وی ادامه داد: هدف تولید کنندگان انبار ثروت نباید باشد و بایستی تامین عدالت اجتماعی و ریشه کن ساختن فقر در دستور کارقرار گیرد لذا این کار موجب شکست دشمن در جنگ اقتصادی خواهد شد.

سردار مستعد گفت: امروز تمام توان دشمنان بر این است که هجمه‌های فرهنگی را در جامعه تحمیل کنند و دشمن به دنبال نفوظ فرهنگی تاثیر گذار در کشور است که بایستی با تدابیر مورد نیاز مقابل این هجمه‌ها ایستادگی کرد و اجازه ندهیم که آن‌ها ولگناری فرهنگی را در جامعه حاکم کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب فرهنگی است، خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش و دانش آموزان ما در تیررس نفوظ فرهنگی دشمنان قرار گرفته اند و دشمن، پایبندی به ارزش ها، حفظ خون شهدا، حجاب و عفاف در جامعه، و خانواده و جوانان و نوجوانان را نشانه گرفته است.

مستعد افزود: مساجد از اول برای تبیین و تبلیغ احکام اسلام بنا شده است و نیاز است امروز وحدت و اسنجام در داخل مساجد افزایش یابد چرا که نیاز اصلی مساجد دوراندیشی و نگاه به افق باتر است و برنامه‌های مسجد باید اثرگذار و اثربخش باشد.

وی با بیان اینکه مسجد مرکز تصمیم گیر یهای مهم انقلاب است، تاکید داشت:مساجد محل تبریت جوانان تراز اسلام است لذا لازم است ارکان تربیتی یعنی مسجد و مدرسه در تربیت جوانان تراز اسلام نقش آفرینی نمایند تا خروجی آن‌ها جوان مومن انقلابی پای کار باشد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: مسجد تراز اسلامی باید امور مسلمین را حل و فصل نماید و مردم را برای عبادت به سوی خود سوق دهد چرا که مسجد سنگر اسلام بوده و سنگر اسلام باید حفظ شود تا قابل نفوذ نباشد.

مستعد تصریح کرد: مسجد محل مشق اسلام است، وقتی کودک همراه با پدر و مادر خود وارد مسجد می‌شود و اصول اسلامی و نماز را در آنجا یاد میگیرد که همین امر سبب رونق حضور جوانان و نوجوانان در مساجد خواهد بود و این یعنی مشق اسلام یعنی یادگیری و حفظ اسلام.
ارسال نظرات