فرمانده سپاه میانه در کارگاه توانمندسازی ارکان صالحین:
فرمانده سپاه میانه در کارگاه توانمندسازی مربیان و سرگروه های صالحین، لزوم مطالعه دقیق اقدامات و روحیات گام اول انقلاب را مورد تاکید قرار داد و گفت: عملیاتی شدن گام دوم انقلاب مستلزم فهم و تبیین درست گام اول است.
کد خبر: ۹۱۶۷۶۷۹
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمّدی با بیان اینکه تفهیم صحیح گام اول برای نسل جدید، حرکت در مسیر گام دوم را آسانتر و راه عملیاتی شدن آن را هموارتر خواهد کرد، اظهار داشت: اساس حکومت ما بر آموزه های حکومت سید الشهداء استوار است و حضرت امام(ره) با روحیه ایثار، ساده زیستی، شهادت طلبی، نهضت عاشورا و شعار "هیهات منّ الذّلّه" بود که توانست جامعه را به سمت تعالی، سوق دهد. لذا ریشه اصلی بسیاری از مشکلات کشور را باید در غفلت و فاصله گرفتن از همین روحیات حاکم بر گام اول انقلاب، جستجو کرد.      

   وی تحقق گام دوم انقلاب را در سایه حرکت در مسیر و پرتو ولایت، میسر دانست و با اشاره به واقعه غدیر، گفت: با وجود آنهمه ظرافت، دقت، بصیرت دهی و آگاهی بخشی پیامبر(ص) در معرفی ولایت، باز در کمتر از 70 روز، شاهد تلاشهای ناموفق حضرت زهرا(س) در معرفی علی(ع) به عنوان تنها شخص مستحق حاکمیت جامعه اسلامی هستیم.

محمدی علت این امر را غفلت از تلاش دشمنان در ایجاد انحراف در مسیر اسلام عنوان کرد و افزود: اکنون نیز تاریخ در حال تکرار است و ما امروز شاهدیم برخی از کسانی که دیروز همچون طلحه و زبیر و ... در رکاب امام راحل(ره) خود را انقلابی معرفی کرده و تلاشهای بسیاری کرده بودند، امروز در مقابل تفکرات آمریکایی مغلوب شده و خط سیر خود را از ولایت جدا کرده و به دشمنی با انقلاب برخواسته اند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از صحابه پیامبر(ص) پس از ایشان به بهانه های مختلف از زیربار حق و حقیقت فرار کرده و علی(ع) را 25 سال خانه نشین کردند، هشدار داد: باید مراقب باشیم مبادا تلاشهای دشمن و فریبکاری های او ما را دچار غفلت و انحراف کرده و تلخی های غدیر دوباره تکرار شود.

   کارگاه یکروزه توانمندسازی سرگروه ها و مربیان صالحین با شرکت ده ها نفر از خواهران بسیجی در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات