مراسم تجلیل از عوامل اجرایی سومین اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود با حضور مسؤولین استانی و شهرستانی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۷۶۷۶
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مراسم تجلیل از عوامل اجرایی سومین اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود با محوریت بازخوانی عملیات مرصاد با حضور امام جمعه شاهرود، فرمانده سپاه ناحیه شاهرود، مدیرکل راه آهن شمال شرق یک، شهردار شاهرود، رئیس شرکت زغالسنگ البرز شرقی و سایر مسؤولین استانی و شهرستانی در سالن همایش‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود برگزار شد.
در این مراسم سرهنگ پاسدار احمد حسین پور جانشین سپاه ناحیه شاهرود و مدیر اجرایی سومین اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود در سخنانی با تقدیر از همه عوامل اجرایی و دستگاه‌های اجرایی در برپایی این اجلاسیه با بیان نمونه‌های از فعالیت‌های انجام شده اظهار کرد: برای اجرای این برنامه ۱۲۰۰ متر تیر برق به همت اداره برق کشیده شد و بیش از ۶۰۰ مترمربع بنر تصاویر شهدا تهیه و در سطح شهرستان نصب گردید.
وی با اشاره به هدف از برگزاری این همایش گفت: این مراسم با هدف فراموش نکردن همه عوامل دست اندرکار اجلاسیه برپا شده تا بدانیم با همت و همدلی همه عوامل و دستگاه‌ها توانستیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه تعمیق و نشر دهیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین عباس امینی رئیس ستاد سومین اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود نیز در این مراسم با خسته نباشید به همه دست اندرکاران گمنام و بانام که زحمات بسیاری در سومین اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود کشیدند با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اظهار کرد: افتخار به گذشته و امید به آینده در بیانیه گام دوم تاکید شده و این کار‌های عملی این چنینی افتخار به گذشته وامید به آینده را برای نسل جوان ما به همراه خواهد داشت.
وی افزود: محور مقاومت که منطقه را گرفته و در آینده جهان را خواهد گرفت از این نوع کارهاست که شما گوشه‌ای از آن را در اجلاسیه شهدا شهرستان به تصویر کشیدید.
امام جمعه شاهرود با تشکر از زحمات سپاه از زحمات فرماندار گذشته آقای محمدی و سرهنگ عبیری فرمانده سابق سپاه ناحیه تشکر کرد و افزود: از همه ادارات و نهاد‌ها و اصناف و بازاریان که کمک و پشتیبانی از این اجلاسیه شهدا کردند تشکر می‌کنیم.
وی تاکید کرد: این مراسم در راستای تکریم عوامل اجرایی خوب است، اما باید به نمایندگی حداقل سه نفر را در نمازجمعه تقدیر کرد چرا که تقدیر شایسته و تأثیرگذار در نمازجمعه که جمعیت گسترده‌ای هستند باید برگزار شود که حتما اجرا خواهیم کرد.
در پایان این مراسم که با مولودی خوانی همراه بود، به نمایندگی از نمایندگان کمیته‌های سومین اجلاسیه شهدا، دستگاه‌های اجرایی دخیل در این برنامه و خیرین و موثرین شهرستان با اهدا لوح تقدیر و تندیس اجلاسیه شهدا تجلیل شد.
لازم به ذکر است سومین اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود با محوریت بازخوانی عملیات مرصاد از ۱۵ تا ۲۰ مرداد ماه در محل وادی السلام شاهرود با اجرای نمایش بر بال ملائک و با بازدید بیش از ۳۰ هزار نفر برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها