خبرهای داغ:
حسین کبوتری
مسئول معاونت تعلیم و تربیت حوزه مقاومت بسیج سید الشهدا (ع):
مسئول معاونت تعلیم و تربیت حوزه مقاومت بسیج سید الشهدا (ع) گفت: دوره توانمندسازی با حضور 60 نفر از سرگروه های خواهران و برادران، با حضور فرمانده این حوزه برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۷۶۶۷
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز ، سروان پاسدار ایوالفضل باهنر مسئول معاونت تعلیم و تربیت حوزه مقاومت بسیج سید الشهداء (ع)در گفتگو با خبرگزاری بسیج اظهار داشت: نخستین دوره آموزشی توانمندسازی سرگروه های صالحین در سال ٩٨ با حضور بیش از ۶۰ نفر بسیجی سرگروه حلقه های صالحین، حوزه های مقاومت خواهران و برادران برگزار شد.

وی افزود: در این دوره آموزشی مباحث آموزشی سواد رسانه، فضای مجازی، تبیین اندیشه ولایت، بررسی جریان های انحرافی مطرح شد که در این طرح اعضا در جلساتی که به شکل حلقه لزوماً گرفته شد، از طریق مشارکت در بحث و سؤال و جواب و ارائه مطلب، روند یادگیری بسیار مؤثرتری را نسبت به تعلیم مسایل دینی و مهارتی طی گردید.

مسئول معاونت تعلیم و تربیت حوزه مقاومت بسیج سید الشهداء(ع) هدف از برگزاری این دوره مقدماتی را مهارت آموزی،صالحین، روش جذب جوانان به دین و جریان شناسی سیاسی، توانمندی سازی سرگروه های صالحین، پویایی و رشد بسیجیان، تقویت شبکه های صالحین، آشنایی سرگروه ها با مسائل و شبهات روز و افزایش توانمندسازی سرگروه های حلقه های صالحین با ابتکاری نو عنوان کرد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها