امام جمعه خلیل آباد با بیان اینکه جهان اسلام در شرایط کنونی توسط برخی از کشورهای عربی عملاً در مسیر تفرقه حرکت کرده اند، گفت: با توجه به اینکه عربستان به عنوان میزبان حرمین شریفین که باید در دفاع از نمادهای اصلی جهان اسلام پیش‌قدم باشد ولی متأسفانه عملاً تبدیل به پیاده نظام غربی ها شده است.
کد خبر: ۹۱۶۷۶۶۱
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵
حجت الاسلام علی ناهیدی، در گفتگو با خبرنگار بسیج از خراسان رضوی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به زائران بیت الله الحرام، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این پیام برائت از مستکبران در رأس آن آمریکا به معنای برائت از مظلوم کشی و جنگ افروزی محکوم کردند.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین نکات در مورد پیام مقام معظم رهبری به شرایط کنونی جهان اسلام بر می‌گردد، خاطرنشان کرد: جهان اسلام در شرایط کنونی توسط برخی از کشور‌های عربی عملاً در مسیر تفرقه حرکت کرده و امنیت جهان اسلام توسط این کشور‌ها با خطر مواجه شده است.

امام جمعه خلیل آباد همچنین تصریح کرد: برخی کشور‌های جهان اسلام نظیر عربستان از تروریست‌های داعش و النصره و… حمایت می‌کنند که زمینه را برای نا امنی و جنگ داخلی در جهان اسلام فراهم کرده است.

وی در پایان اذعان کرد: با توجه به اینکه عربستان به عنوان میزبان حرمین شریفین که باید در دفاع از نماد‌های اصلی جهان اسلام پیش‌قدم باشد، ولی متأسفانه عملاً تبدیل به پیاده نظام غربی‌ها شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها