رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان گیلان:
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان گیلان گفت: امروز مساجد بزرگترین پایگاه‌های توحیدی است و لازم است تا عموم ملت مسلمان ایران برای مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان با هم متحد باشند.
کد خبر: ۹۱۶۷۶۴۹
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن سمیعی صبح امروز در همایش روز جهانی مساجد در رشت ضمن بیان روایتی از امام موسی کاظم (ع) پیرامون خصایص مومنان در زمان غیبت امام عصر (عج) اظهار داشت: شیعیان و محبان اهل‌بیت در روز قیامت از ائمه اطهار (ع) جدا نمی‌شوند.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان گیلان با اشاره به جایگاه بیان شده برای مساجد در قرآن کریم و روایات معصومان تصریح کرد: بنا به روایتی از پیامبر‌اکرم (ص)، مساجد بوستان‌های بهشت بر روی زمین و محل جلوس انبیاء و معصومان است.

سمیعی مساجد را دژ محکم مسلمانان در برابر مشرکان دانست و خاطرنشان کرد: مساجد محل برادری و اخوت مومنان، پایگاه ارتش ۲۰ میلیونی و نقطه شروع انقلاب اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات اقتصادی، اجتماعی و اخلاقی مردم باید در مساجد انجام شود عنوان داشت: مساجد محل تربیت نسل جوان هستند.

سمیعی با تاکید بر لزوم جلوگیری از بروز اختلاف و تفرقه در مساجد ابراز داشت: امروز مساجد بزرگترین پایگاه‌های توحیدی است و لازم است تا عموم ملت مسلمان ایران برای مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان با هم متحد باشند.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان گیلان با اعلام اینکه امروز همه ملت ایران باید منادی وحدت باشند خاطرنشان کرد: مسئله وحدت مردم با یکدیگر موضوع مهمی است که امروز بیش از پیش باید به آن توجه کرد.

وی با بیان اینکه امروز مساجد باید در طراز انقلاب اسلامی باشند عنوان داشت: انقلاب اسلامی ایران که امروز الگویی برای همه دنیا است، از مساجد شروع شد و امروز نیز باید در مساجد به گونه‌ای عمل شود که تفاوت شرایط مساجد امروز با مساجد دوران طاغوت مشهود باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات