خبرهای داغ:

دفتر خدمات الکترونیک قضایی بخش آبگرم افتتاح شد

در مراسمی که با حضور امام جمعه، رییس حوزه قضایی، مدیران اجرایی و مردم شریف بخش آبگرم برگزار شد، اولین دفتر خدمات الکترونیک قضایی این بخش افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۶۷۶۳۹
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، رضا محمدی رییس حوزه قضایی بخش آبگرم در این مراسم گفت: دستگاه قضایی به دنبال این است که مردم خدمات این دستگاه را به سرعت و با سهولت دریافت کنند که ایجاد دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در همین راستا بوده است که مردم خدمات دستگاه قضایی را بدون مراجعه به محاکم قضایی دریافت کنند.

وی افزود: با ایجاد دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و سامانه ثنا از تراکم جمعیت و رفت و آمد مردم در محاکم قضایی جلوگیری و موجب تسریع در دریافت خدمات دستگاه قضایی و رسیدگی به درخواست ها و پرونده ها می شود.

محمدی در ادامه بیان داشت: ما در دستگاه قضایی به دنبال این هستیم که مردم فقط در زمان رسیدگی پرونده در محاکم حضور داشته باشند و سایر امور را از طریق دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و یا از طریق سامانه های طراحی شده و در منزل پیگیری کنند.

رییس حوزه قضایی بخش آبگرم در پایان خاطر نشان کرد: بدون شک راه اندازی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و سامانه های سمپ و ثنا در جهت حفظ آبرو و حیثیت افراد بوده است و امیدواریم مردم نیز با همراهی خود به دستگاه قضایی کمک کنند تا این خدمات گسترش یابد.  

 

۱۰۱۰/د۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها