نعمت اله قنبری نیکدل از میزبانی شهرستان گرمسار برای اکران فیلم‌های جشنواره کودک و نوجوان در استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۷۶۳۲
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمسار، نعمت اله قنبری نیکدل رئیس اداره فرهنگ و ارشاد گرمسار با بیان اینکه سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان از ۲۸ مردادماه در سراسر کشور آغازشده است گفت : این شهرستان میزبان اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم کودک در استان سمنان است.
او با بیان اینکه در این جشنواره سهمیه استان سمنان اکران ۱۰ فیلم کودک و نوجوان است افزود: آئین افتتاحیه سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در استان پنجشنبه ۳۱ مردادماه به میزبانی سالن سینما ابریشم گرمسار برگزار می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد گرمسار با تأکید بر لزوم تشویق کودکان و نوجوانان برای حضور در این مراسم و تماشای فیلم‌های این دوره از جشنواره، بیان کرد: تماشای فیلم‌های این جشنواره رایگان بوده و عموم مردم به‌ویژه کودکان و نوجوانان می‌توانند در سه سانس عصر در سینما ابریشم گرمسار برای تماشای فیلم‌ها حضور یابند.
قنبری نیکدل با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره، خاطرنشان کرد: حضور خانواده‌ها همراه با کودکان و نوجوانان خود در محیط سینما نقش مؤثری در تحکیم روابط خانواده با فرزندان دارد و این امر قطعاً در فرهنگ عمومی و حمایت از سینمای کشور نیز نقش‌آفرین خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها