خبرهای داغ:
مدیرکل زندان‌های همدان از برگزاری رزمایش ارتقاء امنیت در زندان های استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۷۶۲۸
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵

رزمایش ارتقاء امنیت در زندان‌های استان همدان برگزار می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، نشست هماهنگی برگزاری همایش رزمایش ارتقاء امنیت  با حضور پژمان پروین مدیرکل زندان‌های همدان، سرهنگ طاوسی فرمانده یگان حفاظت اداره کل زندان‌های همدان، سرهنگ پناهی فرمانده یگان ویژه، سرهنگ احمد انواری جانشین فرمانده انتظامی، سرهنگ پیمانی معاون عملیات انتظامی، سرهنگ جباری فرمانده یگان امداد و سرهنگ فریادرس معاون عملیات فرمانده انتظامی همدان  و جمعی از مسئولان در سالن کنفرانس اداره کل زندان‌های استان همدان برگزار شد.

مدیرکل زندان‌های همدان در این نشست با بیان اینکه حفظ و ارتقاء امنیت در زندان‌ها، اصلی‌ترین رویكرد یگان حفاظت سازمان زندان‌های كشور است، افزود: هدف از این رزمایش آمادگی هرچه بیشتر زندان برای مقابله با حوادث و ناآرامی‌های احتمالی است.

پژمان پروین بیان کرد: برگزاری چنین رزمایش‌هایی برای ارتقای سطح امنیت زندان‌ها بسیار مهم بوده و تمرین‌ها، آموزش‌های مکرر و منظم در این خصوص می‌تواند در ارتقاء توان رزمی کارکنان یگان مفید واقع شود.

وی یادآور شد: در خصوص اجرای این رزمایش یک سناریو با شیوه جدید برنامه‌ریزی و از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده شود تا در هنگام بروز اتفاقات و حوادث احتمالی، آمادگی لازم وجود داشته باشد.

مدیرکل زندان‌های همدان با تاکید بر ضرورت انجام رزمایش در زندان‌های استان افزود: لازم است قبل از وقوع حادثه، اقدام پیشگیرانه و جدی صورت پذیرد و هرگز نباید رزمایش‌ها صرفاً در حد رفع تکلیف و ارائه گزارش و مستندسازی باشد.

وی ضمن قدردانی از تعامل نیروی انتظامی ابراز خرسندی کرد و گفت: امیدوارم این تعامل سازنده  ادامه داشته باشد و این رزمایش‌ها و اقدامات با همکاری نیروی انتظامی در زندان‌ها برگزار شود و توان مقابله‌ای ما در مواقع حساس افزایش یابد.

گفتنی است؛ در این همایش هریک از افراد حاضر در جلسه به بیان نقطه نظرها و پیشنهادهای خود برای انجام دادن بهتر این رزمایش پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات