خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان:
محمد موسوی زاده گفت: ۵۵ پروژه توسط شرکت توزیع برق استان در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۱۶۷۶۲۲
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، محمد موسوی زاده گفت: ۵۵ پروژه به ارزش ۱۶ میلیارد تومان توسط شرکت توزیع برق استان در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.
او با بیان اینکه تاکنون ۷۱ درصد از مشتریکن شماره همراه ان‌ها دریافت شده و تنها به صورت پیامکی قبوض برق آن‌ها ارسال می‌شود گفت: بقیه مشترکین نیز در حال تهیه اطلاعات همراه و حذف کامل قبوض برق هستیم.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با بیان اینکه حذف قبوض کاغذی در جهت کار دولت الکترونیک است افزود: از ۱۵ مرداد کار حذف قبوض کاغذی به طور کامل در استان در حال انجام است.
موسوی زاده ادامه داد : اوج پیک بار تابستانه در ۲۵ تیر ماه امسال بوده با ۴۹۴ مگا وات مصرف که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳ درصدکاهش داشته است.
مدیر عامل شرکت توزیع برق استان سمنان تصریح کرد: تابستان ۹۷ نسبت به ۹۶ مقدار پیک بار ۶ درصد افزایش داشته که این میزان امسال به ۳ درصد کاهش رسیده و این نشان از تلاش مردم در جهت کاهش مصرف است.
او با بیان اینکه با توجه به نزدیک شدن هفته دولت چندین پروژه برای افتتاح در این هفته برنامه ریزی شده است افزود: ۵۵ پروژه به ارزش ۱۶ میلیارد تومان توسط شرکت توزیع برق استان در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.
موسوی زاده افزود: ۳۰ درصد پروژه‌ها یعنی ۱۵ مورد مربوط به پروژه‌های روستایی با مبلغ ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان می‌باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها