مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان:

نمایشگاه فرهنگی و ورزشی استان سمنان برگزار می‌شود

مجتبی جانعلی گفت : اولین نمایشگاه فرهنگی و ورزشی استان سمنان در راستای ترویج فرهنگ ورزش و سلامتی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۶۷۶۲۰
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه ایجاد شادابی و نشاط در راستای حفظ سلامت مردم مؤثر است گفت : اولین و بزرگ‌ترین نمایشگاه فرهنگی و ورزشی استان سمنان در راستای ایجاد روحیه شادابی و نشاط و ترویج فرهنگ ورزش و سلامتی برگزار می‌شود.
او با بیان اینکه بیش از ۸۰ رشته ورزشی در این نمایشگاه فعالیت می‌کنند افزود: غرفه‌های مختلفی در این نمایشگاه در حوزه‌های فرهنگی، امور جوانان، مشاوره ورزشی فعال می‌شود و در حال حاضر در مرحله نهایی تکمیل شدن غرفه‌ها هستیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به اینکه ۱۳ دستگاه اجرایی برای حضور در نمایشگاه فرهنگی و ورزشی استان سمنان اعلام آمادگی کردند تصریح کرد: دفتر امور اجتماعی استانداری سمنان نیز ازجمله فعالان این نمایشگاه در حوزه فرهنگی و جوانان است و تمهیدات ویژه‌ای برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در این راستا اندیشیده شده است.
جانعلی با بیان اینکه این نمایشگاه عصر فردا در پارک شقایق سمنان افتتاح می‌شود گفت : عموم مردم و جامعه ورزشی استان سمنان می‌توانند از یکم لغایت چهارم شهریورماه از غرفه‌های مختلف این نمایشگاه دیدن کنند.
او از برگزاری جنگ‌های شبانه در حاشیه برگزاری این نمایشگاه خبر داد و گفت: یکی از غرفه‌های این نمایشگاه به ترویج ورزش‌های همگانی ازجمله طناب‌کشی، پیاده‌روی، فوتبال دستی و فرهنگ‌سازی در این عرصه اختصاص‌یافته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار