کارشناس مسائل سیاسی؛

بیانیه گام دوم انقلاب بصیرت آفرین است

یکی از کارشناسان سیاسی در جمع کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لردگان گفت»: بیانیه گام دوم انقلاب بصیرت آفرین است.
کد خبر: ۹۱۶۷۶۱۶
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ امرالله کمکی در این نشست که به همت پایگاه بسیج امام خمینی (ره) برگزار شد گفت:با نگاهی به موفقیت های کسب شده که بسیاری به برکت انقلاب اسلامی و هدایت های پیامبرگونه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی طی شد، می توان چهل سال دوم برخی از کاستی های موجود را با بسیج تمام ظرفیت ها و امکانات در راستای تحقق آرمان های والای انقلاب اسلامی جبران کرد.

کمکی ادامه داد:امروز به برکت انقلاب اسلامی امت جهان اسلام بیدار شدند و می خواهند هویت بازیافته خود را که همان اسلام ، زندگی ساز، انسان ساز وتمدن ساز است دنبال کنند و در یک کلمه مسلمان زندگی کنند.

کارشناس مسائل سیاسی موضوع اقتصاد در بیانیه گام دوم انقلاب را بسیار تعیین کننده دانست و گفت: نسخه نجات بخش اقتصاد کشور ،اقتصاد مقاومتی است و این گره گشایی در اقتصاد نه به دست کشورهای دیگر وبیگانگان بلکه به دست خود مردم و با تکیه به توانایی های داخلی وحمایت جوانان دانشمند و تولید داخلی حل خواهد شد.

ارسال نظرات