رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان تاکید کرد:
رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان با اشاره به تخلفات برخی واحدهای تولیدی،گفت: لباس های نامتعارف با فرهنگ بومی کشور همخوانی ندارد و موجب کم رنگ شدن ارزش ها در جامعه می شود.
کد خبر: ۹۱۶۷۶۰۷
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹

علیرضا حیدری درگفتگو باخبرنگار سرویس بسیج اصناف خبرگزاری بسیج؛اظهار داشت: اتحادیه لباس فروشان عرضه لباس های نامتعارف را در مغازه های زنجان ممنوع کرده است و با واحدهایی که اقدام به ارائه مانتوهای جلوباز و شیشه ای می کنند برخورد می کند.

وی با بیان اینکه این نوع لباس ها بیشتر در مراکز عمده تولیدی در تهران تولید و در شهرستان ها عرضه می شود، تصریح کرد: برخوردهای لازم با عرضه کنندگان انجام می شود.

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان با اشاره به تخلفات برخی واحدهای تولیدی و عرضه لباس ایرانی به نام لباس خارجی،گفت: در صورت مشاهده و در بازرسی ها به این موارد رسیدگی می شود.

حیدری با بیان اینکه دستگاه های ذیربط تذکرات لازم را به این موضوع می دهند، افزود: در این وضعیت اقتصادی گاهی تولید کنندگان نیز درصدد دریافت سود بیشتری هستند.

وی عرضه لباس های نامتعارف در فضای مجازی را یکی دیگر از مشکلات عنوان کرد و گفت: فضای مجازی بدون هیچ گونه نظارتی به حال خود رها شده است و باید تدابیر لازم در این زمینه اندیشیده شود.

این مسئول با بیان اینکه در فضای اینستاگرام بیشترین تبلیغات لباس های غیر متعارف دیده می شود، بیان داشت: هیچ گونه نظارتی بر این فضا وجود ندارد و تولید کنندگان پوشاک نامتعارف به شدت در این فضا فعال هستند.

 وی خاطرنشان کرد: لباس های نامتعارف با فرهنگ بومی کشور همخوانی ندارد و موجب کم رنگ شدن ارزش ها در جامعه می شود.

این مسئول در زمینه عرضه لباس در منازل مسکونی نیز گفت: این نوع البسه به صورت چمدانی و بیشتر از کشور ترکیه، کیش و قشم در زنجان عرضه می شود.

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان با بیان اینکه برخی بانوان زنجانی در این حوزه فعال هستند، افزود: این افراد با مسافرت های کوتاه مدت لباس تهیه کرده و در منزل به صورت جزئی به فروش می رسانند.

ارسال نظرات