پایگاه امیرالمومنین علیه السلام شهر فارسان به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر در محل پایگاه نشست بصیرتی و اردوی جهادی برگزار کرد.
کد خبر: ۹۱۶۷۵۹۹
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ پایگاه امیرالمومنین شهر فارسان به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر در محل پایگاه نشست بصیرتی و اردوی جهادی برگزار کرد. این نشست سیاسی با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فارسان بر گزارشد، چند تن از پزشکان عمومی و یک پزشک متخصص اطفال به معاینه و ویزیت رایگان مردم  پرداختند.

دراین مراسم حجت الاسلام رضایی گفت:دشمن فکر می‌کند می‌تواند از روزنه مسائل سیاسی و خدشه‌دار کردن تفکر مردم به نظام و کشور ما صدمه بزند در حالی که مردم ما با پشتیبانی از ولایت فقیه روز به روز آگاه تر و با بصیرت تر در مسائل سیاسی وارد خواهند شد.
وی در ادامه خاطر نشان کرد:امروز بزرگترین تفاوت نظام ما با دیگر نظام‌ها تضاد تاریخی حق و باطل است و بهانه‌های مختلفی که دشمن برای ضربه زدن به نظام و انقلاب ما استفاده می‌کند به خاطر نوع حاکمیت ما و حکومت خدا بر مردم به وسیله بندگان شایسته اوست و مشکل اصلی آن‌ها بر سر همین اصل ولایت فقیه است.

در پایان این نشست سیاسی تعدادی ازپزشکان ومتخصصان بسیجی به صورت داوطلبانه در یک غالب یک اردوی جهادی یک روزه به معاینه مردم منطقه گودال چغا پرداختند.

 

ارسال نظرات