فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم:

امروز آنچه برای بسیج اهمیت دارد خدمت خالصانه به مردم و ایجاد امنیت پایدار در منطقه است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم، گفت:امروز آنچه برای بسیج اهمیت دارد خدمت خالصانه به مردم و ایجاد امنیت پایدار در منطقه است.
کد خبر: ۹۱۶۷۵۹۸
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، فرمانده سپاه قشم، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه قشم و فرمانده حوزه بسیج بخش حرا با امام جمعه شهر طبل حاج شیخ محمد صالح امینی، در راستای تقویت بسیج طبل و کاهش آسیب های اجتماعی با محوریت امام جمعه دیدار کردند.

در این دیدار سرهنگ پاسدار محمد سالاری فرمانده سپاه ناحیه بسیج قشم گفت: امروز آنچه برای بسیج اهمیت دارد خدمت خالصانه به مردم و ایجاد امنیت پایدار در منطقه است ، برای ایجاد امنیت باید ملزومات آن فراهم گردد که مهمترین آن همکاری و همراهی خود مردم در ایجاد امنیت است.
حجت الاسلام امید درویشی مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بسیج قشم گفت: امروز سپاه با ایجاد قرارگاه های تحول در سطح محلات محور را ائمه جمعه و جماعات قرار داده است بعنوان فرمانده قرارگاه چرا که بسیج در همه میدانها اولاً با معنویت و اخلاص حرکت می کند و ثانیا آن کسی که امروز می تواند معنویت را در بسیج تزریق کند وجود علمای دین و روحانیت شیعه و سنی است که الحمدلله این ظرفیت وجود دارد و انشاءالله شاهد موفقیت عزیزان در این منطقه باشیم .
در پایان شیخ محمد صالح امینی امام جمعه طبل قول مساعدت همکاری و همراهی در زمینه های مختلف را داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار