سید ساجد یعقوبی
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل:
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: اردو‌های جهادی دانشجویی فرصتی بسیار ارزشمند برای خودسازی، مطالبه‌گری، فرهنگ‌سازی و محرومیت‌زدایی است که باید برای اجرای هر چه بهتر این برنامه‌ها اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.
کد خبر: ۹۱۶۷۵۶۴
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸

اردو‌های جهادی فرصتی برای خودسازی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام عزیزالله عابدی در جمع دانشجویان جهادگر اردبیل اظهار داشت: اردوهای جهادی دانشجویی فرصتی بسیار ارزشمند برای خودسازی، مطالبه‌گری، فرهنگ‌سازی و محرومیت‌زدایی است که باید برای اجرای هر چه بهتر این برنامه‌ها اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

عابدی با اشاره بیانیه گام دوم انقلاب و تاکید مقام معظم رهبری به کارهای جهادی تصریح کرد: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره به ویژه در بیانیه گام دوم انقلاب و در بیانات خود به کارها و اقدامات جهادی تاکید ویژه‌ای کرده‌اند باید در اجرای برنامه‌های جهادی به ویژه در عرصه‌های فرهنگی توجه ویژه و موثری داشته باشیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل اردوهای جهادی را عامل تقویت روحیه مشارکت در بین جوانان عنوان و بیان کرد: یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین عوامل تقویت مشارکت و فعالیت‌های جمعی در بین جوانان و دانشجویان در کشور اردوهای جهادی است که در تا به امروز در مناطق محروم و روستای اقدامات فرهنگی خوبی انجام گرفته است.

وی به فعالیت‌های ارزشمند در حال انجام در سراسر کشور به همت جهادگران اشاره و اظهار کرد: با روحیه بسیجی و جهادی که جهادگران و اعضای اردوهای جهادی در منطقه و کشور دارند تاکنون فعالیت‌های گسترده و ارزشمندی در سراسر کشور به همت جهادگران انجام شده است و این فعالیت‌های ارزشمند و اثرگذار معادلات و سازوکارهای بین المللی را دچار تغییر کرده است.

ارسال نظرات