روح اله خدرحمی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی با اکبر بهنام جو استاندار اردبیل دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر: ۹۱۶۷۵۶۱
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی در این دیدار که روز چهارشنبه 30 مرداد ماه در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزارشد،درباره مسایل کشاورزان و دیگر فعالان بخش کشاورزی همچنین راهکارهای اختصاص اعتبار برای توسعه اشتغال و کمک به رونق تولیدات کشاورزی استان اردبیل بحث وتبادل نظر شد.

خدارحمی در این جلسه با اشاره به برنامه های بانک کشاورزی برای رونق تولید و توسعه اشتغال در استان اردبیل، حمایت مالی از طرح احداث 200 هکتار کشت گلخانه ای وگیاهان دارویی و سایر طرح های اولویت دار در این استان با اعتباری حدود 20 هزارمیلیارد ریال از محل اعتبار بند الف تبصره 18 را از مهم ترین طرح ها معرفی کرد.

وی با بیان اینکه علاوه بر این طرح،از سایر طرح های استان اردبیل نیز حمایت خواهیم کرد خاطر نشان کرد: تأمین مالی طرح پایاب سد گیوی با اعتباری حدود 2200 میلیارد ریال با مشارکت یک بانک دیگر، از جمله این طرح‌ها است .

بر اساس این گزارش، پیش بینی تسهیلات برای طرح های صنایع تبدیلی وتکمیلی و سرمایه درگردش این طرح ها همچنین تسهیلات سرمایه درگردش بخش زراعت از دیگر محورهای گفت و گوی مدیرعامل بانک کشاورزی با استاندار اردبیل بود.

 این گزارش می افزاید، بانک کشاورزی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه  استان اردبیل( ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان) که دهم مرداد ماه سال جاری برگزار شد، سهم عمده ای در سرمایه‌گذاری برای توسعه طرح های اقتصادی این استان برعهده گرفت.

 

ارسال نظرات