مدیر ستاد مردمی غدیر سبزوار خبر داد:

اطعام 20000 نفر به مناسبت عید غدیر در سبزوار

مدیر ستاد مردمی غدیر سبزوار از اطعام بیست هزار نفری به مناسبت عید سعید غدیر در سبزوار خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۷۵۳۳
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۵
جواد شمس آبادی درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ با بیان اینکه بر اساس روایات و گفته های ائمه و بزرگان شیعه از بزرگترین و مهم ترین اعمال در روز عید غدیر اطعام است اظهارداشت: ستاد مردمی غدیر به مناسبت فرارسیدن این عید بزرگ اطعام بیست هزار نفر از همشهریان را در چهار وعده غذایی انجام خواهد داد.

وی با بیان اینکه  طرح اطعام و مقدمات کار از حدود یک ماه گذشته  به صورت کاملا مردمی و با تکیه بر نذورات و کمک های همشریان آغاز شده است تصریح کرد: از ابتدای جمع آوری مبالغ و کمک های غیر نقدی تا کنون بیش ازپنج هزارو دویست نفردراین طرح مشارکت مستقیم داشته اند و بیش از یک میلیارد و صد میلیون ریال مبالغ نقدی به این ستاد کمک شده است.

شمس آبادی در ادامه با اشاره به اینکه این طرح در شصت و هفت مسجد و حسینیه شهرستان برگزار می شود بیان کرد: مبالغ جمع آوری شده به صورت غیر نقدی در اختیار این مساجد قرار گرفته و مسئولین مساجد اقدام به پخت غذا و توزیع بین مردم منطقه خواهند کرد.


مدیر ستاد مردمی غدیر در سبزوار با بیان اینکه طرح اطعام غدیر از سال نود و چهار با اطعام یک هزار و 400 نفر از شیعیان امیر المومنین آغاز شده افزود: این طرح هر سال گسترده تر شده به گونه ای که در سال 95 شش هزار نفر در سال 96هشت هزار نفر در سال 97 پانزده هزار نفر و در سال جاری به بیست هزار اطعام در قالب 4وعده غذایی رسیده است.

وی همچنین به برگزاری جشن های مردمی و خیابانی توسط این ستاد در ایام دهه ولایت اشاره کرد و تاکید کرد: از جمله وظایف شیعیان شناساندن ابعاد مختلف غدیر در بین شیعیان و دیگر مردم است که ستاد مردمی غدیر بر ای امر اهتمام ویژه دارد.

ا



 



ارسال نظرات
پر بیننده ها