خبرهای داغ:
فرماندهی و رزمندگان گردان ۱۲۳ لشکر مقدس امام حسین (علیه السلام) با جانباز رسول کریمی از مجروحان حادثه خش زاهدان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۶۷۵۱۸
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ، به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر ۱۴ امام حسین (علیه السلام ) فرماندهی ورزمندگان گردان ۱۲۳ امام حسین (ع) با جانباز رسول کریمی از مجروحین حادثه تروریستی خاش ،زاهدان دیدار کردند.

سروان پاسدار رحیم اکبری فرمانده گردان ۱۲۳ گفت: برادر رسول کریمی یکی از فرماندهان گردان تیران و کرون است که در بهمن ماه گذشته در حین بازگشت از منطقه ماموریت و در حمله تروریستی خاش ،زاهدان مجروح شد.

وی تصریح کرد:  این جانباز عزیز یکی از جانبازانی بود که آسیب های فراوانی دیده بود و تحت شرایط خاص و مراقبت های ویژه قرار داشت و با همت پزشکان و پیگیری مسئولان لشکر از وضعیت خوبی برخوردار است.

فرمانده گردان ۱۲۳ در این دیدار ضمن تجلیل از رشادت های برادر کریمی در دوران ماموریت وچه در گردان امام حسین (ع) سلام کلیه فرماندهان و رزمندگان لشکر را به ایشان ابلاغ کرد.

اکبری در ادامه از این مجروح خواست تجربیات و خاطرات خود را به حاضران در این دیدار بازگو کند.

وی در پایان گفت: این گردان با توجه به فعالیت ها و رشادت های نیروها مفتخر به دریافت لوح تقدیر در جشنواره مالک اشتر سپاه صاحب الزمان (عج) شد و کسب این موفقیت را مرهون زحمات همه رزمندگان این گردان دانست.

فرمانده و رزمندگان گردان ۱۲۳ امام حسین (ع) با جانباز حادثه تروریستی خاش زاهدان دیدار کردند

ارسال نظرات
پر بیننده ها