خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: غیر از جمهوری اسلامی ایران و در صورت نیاز کشورهای منطقه، هیچ کس نمی‌تواند امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز و آب‌های منطقه را تامین و حفظ کند.
کد خبر: ۹۱۶۷۴۸۹
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۶

به گزارش بسیج سردار علی فدوی ظهر امروز چهارشنبه در حاشیه حضور در نهمین جشنواره مالک اشتر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز در کربلای ایران خدمت سپاه پاسداران خوزستان رسیده ایم برای اینکه از برترین های سال گذشته در رده های مختلف سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان به عنوان نفرات برتر جشنواره  مالک اشتر تقدیر کنیم.

وی افزود: امیدواریم که خداوند متعال جمیع پاسداران انقلاب اسلامی را توفیق دهد تا تکالیف الهی خود را به خوبی انجام دهند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در خصوص حضور ناوهای خارجی به بهانه تأمین امنیت در خلیج فارس تصریح کرد: به صورت مسلم هیچ کشوری غیر از ایران به اتفاق کشورهای منطقه نمی تواند امنیت خلیج فارس، تنگه هرمز و آب های منطقه را برقرار کند.

سردار فدوی یادآور شد: دشمن ملت‌های منطقه یعنی آمریکا و هم‌پیمانانش سال ها و بارها این موضوع را تمرین و تکرار کردند که به اصطلاح با حضور خود ایجاد امنیت می کنند ولی حقیقت این است که با حضور آنها نه تنها امنیت برقرار نمی شود بلکه مسلما ناامنی به وجود می آید.

وی در پایان تأکید کرد: با این وجود ما با اقتدار ایستاده ایم و در عین حال آنقدر توانمند هستیم که حتی می توانیم امنیت کل منطقه را برقرار کنیم.

همچنین از خانواده شهید معماری توسط سردار فدوی جانشین کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تجلیل شد

به گزارش بسیج، حضور در‌ جمع خانواده سبزپوشان انقلاب اسلامی از دیگر‌برنامه سفر‌ سردار فدوی در اهوازبود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها