خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار وحید فخر الدین ، فرمانده سپاه گرگان در حاشیه همایش روز جهانی مسجد گفت : ما مصمم هستیم گام دوم انقلاب اسلامی را با تکیه به جوان مومن و متعد انقلابی محکم تر از گذشته برداریم تا انقلاب اسلامی ایران به انقلاب جهانی حضرت بقیه الله (عج) متصل شود.
کد خبر: ۹۱۶۷۴۶۳
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرهنگ پاسدار وحید فخرالدین ؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گرگان در حاشیه همایش روز جهانی مسجد در گفت و گو با خبرنگار بسیج  ضمن گرامیداشت این روز گفت : با توجه به اتفاق تلخی که در جهان اسلام افتاد و عوامل غاصب رژیم صهیونیستی بخش قابل توجهی از مسجد الاقصی را به آتش کشیدند روز دوم اوت مصادف با سی و یکم مرداد ماه را روز جهانی مسجد نامگذاری کرده اند.

فرمانده سپاه گرگان گفت : در مساجد باید موضوعاتی پیگیری شود که در جهت تعمیق معنویت و پیشبرد اهداف گام دوم انقلاب اسلامی باشد و زمینه ظهور حضرت ولی عصر (ع) فراهم کند.

فخرالدین افزود: در گام دوم انقلاب نقش جوانان توسط امام خامنه ای (مدظله العالی) بسیار پررنگ دیده شده و این جوانان هیچ جایی را بهتر از مسجد و بسیج برای تربیت و الگوگیری از اشخاص والای اسلامی نخواهند داشت.

فرمانده سپاه گرگان ضمن برشمردن اهداف این همایش تاکید کرد: ارائه الگوی برتر مساجد ، تبیین مطالبات و نیاز های مساجد  ، مرور وضعیت گذشته و حال مساجد و تلاش برای بهبود محتوای فرهنگی مساجد   از مهمترین اهداف این همایش بوده است .

 فخرالدین در پایان گفت : ما مصمم هستیم گام دوم انقلاب اسلامی را با تکیه به جوان مومن و متعد انقلابی محکم تر از گذشته برداریم تا انقلاب اسلامی ایران به انقلاب جهانی حضرت بقیه الله (عج) متصل شود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها