خبرهای داغ:
معاون سازماندهی و عملیات بنیاد خاتم الاوصیاء استان همدان با اشاره به اهداف قرارگاه بقیه‌ الله گفت: از جمله اهداف این مجموعه درگیر کردن ظرفیت‌های مردمی مغفول مانده در جهاد فرهنگی است.
کد خبر: ۹۱۶۷۴۶۲
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۷

قرارگاه بقیه‌ الله درگیر کردن ظرفیت‌های مردمی مغفول مانده در جهاد فرهنگی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان،  مسعود ویژه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در مجتمع خاتم برگزار شد، اظهار داشت: ستاد مردمی جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان از سال 89 به بعد، برای اقدامات مشترک در قالب جبهه فرهنگی تشکیل شد.

وی با بیان اینکه این حرکت خودجوش بود و از سال ۹۲ در خدمت مقام معظم رهبری رفتند و با تأیید ایشان کارها با ساختار مشخص‌تری پیش گرفته شد، ابراز داشت: در استان همدان در اواخر سال ۹۲ و اوایل سال ۹۳  کار شروع شد و طی چند سال فراز و نشیب‌های مختلف چند ماه پیش که سردار جعفری رسماً به عنوان مسئول قرارگاه بقیه الله منصوب شد، کارها در قالب چند سازمان ذیل قرارگاه بقیه الله (عج) به کار خود ادامه می‌دهند.

ویژه با بیان اینکه قرارگاه بقیه الله مشابه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء است، یادآور شد: قرارگاه خاتم الانبیاء در حوزه فعالیت‌های عمرانی و قرارگاه بقیه الله در حوزه فعالیت‌های فرهنگی کار می‌کند.

وی با اشاره به اهداف قرارگاه بقیه‌ الله عنوان کرد: از جمله اهداف این مجموعه درگیر کردن ظرفیت‌های مردمی مغفول مانده در جهاد فرهنگی است.

معاون سازماندهی و عملیات بنیاد خاتم الاوصیاء استان همدان گفت: قرارگاه بقیه الله چند زیرمجموعه از قبیل سازمان فرهنگی هنری اوج، سازمان فضای مجازی سراج، شبکه افق که در گذشته در دل سازمان اوج بود و اکنون مستقل شده، است و مجموعه خاتم الاوصیاء سازمان دیگری است که مأموریت آن در حوزه سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی و انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره با اینکه این سازمان‌ها استقلال منسجم و در مواردی نیز هم پوشانی دارند، خاطرنشان کرد: هر فردی که برای انقلاب اسلامی فعالیت می‌کند، عضوی از جبهه است.

ویژه با بیان اینکه در استان همدان و سایر استان‌ها با حضور نماینده سازمان بقیه الله  ۱۷ کارگروه برگزار می‌شود، گفت: سازمان اوج و سراج نمایندگی کشوری در استان استقلال نسبی دارند و مسئول کارگروه هنر و رسانه و فضای مجازی هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات