معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت : حضور تنیسورهای زیر 16 و زیر 14 سال استان مرکزی در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور که به میزبانی استان البرز برگزار می شود اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۶۷۴۵۶
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲

یحیی زاهدی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، با اعلام این خبر گفت : حضور تنیسورهای زیر 16 و زیر 14 سال استان مرکزی در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور که به میزبانی استان البرز برگزار می شود اعزام شدند.

وی افزود : این دومین سال حضور پسران زیر 16 و زیر 14 سال و اولین سال حضور دختران در رقابت های المپیاد استعدادهای برتر ورزشی دختران و پسران کشور در رشته تنیس، می باشد که تیم استان مرکزی می بایست در این رقابت ها با حریفان خود رقابت نماید.

زاهدی بیان داشت : این مسابقات از ۳۰ مرداد لغایت ۴ شهریور ۹۸ برگزار  و هشت تنیسور دختر و پسر به سرپرستی خانم دریایی و آقای نوری راهی مسابقات شدند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی تصریح کرد : تیم تنیس دختران و پسران استان مرکزی در رده سنی پسران زیر ۱۶ سال را محمد مهدی نازی، محمد مهدی فرخی و رده سنی زیر ۱۴ سال امیرحسین رحیمی و علی مهدی زاده در بخش دختران زیر ۱۶ سال باران مخمل باف و مهدیه رضایی و در رده سنی زیر ۱۴ سال المیرا ایزدیار و پرستو نظامی را تشکیل میدهند.

ارسال نظرات