خبرهای داغ:
نماینده سازمان فرهنگی و هنری اوج در استان همدان:
نماینده سازمان فرهنگی و هنری اوج در استان همدان با اشاره به فعالیت خودروی «سفیر آفتاب» گفت: هدف از این برنامه معرفی فضای فرهنگی و هنری استان و ایجاد شادی و نشاط اجتماعی بین مردم همراه با معرفی نخبگان فرهنگی، هنری و کارآفرین استان است.
کد خبر: ۹۱۶۷۴۵۲
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵

هدف «سفیرآفتاب» ایجاد شادی و نشاط اجتماعی بین مردم استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، احسان ینگیجه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به فعالیت خودروی «سفیر آفتاب» اظهار داشت: خودروی «سفیر آفتاب» یک آمفی تئاتر متحرک است که می‌تواند از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری در استان‌ها با برگزاری برنامه‌های شاد استفاده کند.

وی گفت: این کار برای اولین بار در استان انجام می‌شود و امسال در هفت استان برگزار شده که استان همدان هشتمین استان است که این کاروان به آن وارد می‌شوند.

نماینده سازمان اوج و مسئول کارگروه هنر و رسانه در استان همدان با اشاره به هدف این برنامه تصریح کرد: هدف این بود که بتوانیم فضای فرهنگی و هنری استان را معرفی کنیم و با توجه به فرا رسیدن هفته دولت و دهه ولایت که پشت سرگذاشتیم و شعار سال، یک شادی و نشاط اجتماعی بین مردم و همدلی بین دستگاه‌ها و مردم همراه با معرفی نخبگان فرهنگی، هنری و کارآفرین استان ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد: خودروی «سفیر آفتاب» چهار روز در استان است و در چهار شهرستان از جمله تویسرکان در آرامگاه حیقوق نبی، ملایر محوطه پارک سیفیه، لالجین در میدان شهرداری و در شهرک ولیعصر(دیزج) برنامه اجرا می‌کند.

مسئول کارگروه هنر و رسانه در استان همدان ابراز داشت: یکی از دلایل انتخاب این مکان‌ها استفاده از ظرفیت گردشگری، تاریخی و هنری است و استفاده از ظرفیت‌هایی است که در استان تراز ملی هستند و می‌درخشند.

وی با بیان اینکه مقرر شده برای شهدای شهرستان تولد نمادین برگزار کنیم، گفت: برای شهدای هر شهرستان کیک تهیه شده و تولد نمادین برگزار می‌شود.

ینگیجه عنوان کرد: تفاوت برنامه «سفیر آفتاب» با دیگر برنامه‌ها در این است که از سخنران در این برنامه‌ها استفاده نشده و بسیار شاد است و تلاش شده از ظرفیت هنرمندان استان استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه خودروی «سفیر آفتاب» تلفیقی از جنگ شادی، سرود و مسابقه است، افزود: «سفیر آفتاب» فضای شادی را برای همه اقشار ایجاد می‌کند و همچنین برنامه‌های هنری و مذهبی را برای نشان دادن ظرفیت‌های استانی به نمایش می‌گذارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات