مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور:
سرهنگ صابر ماهانی در جمع فرماندهان واحد های مقاومت بسیج دانش آموزی در اردوی یاوران ولایت گفت: الگوها را خوب بشناسید و بهترین الگوها شهدا هستند، به نمازهایتان بها بدهید و انشالله قدس توسط شما جوانان فتح خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۶۷۴۵۱
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۳

قدس توسط شما جوانان فتح خواهد شد

به گزارش خبرگزاری بسیج، امروز عصر سرهنگ صابر ماهانی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور در جمع فرماندهان واحد‌های مقاومت دانش آموزی گفت: شما در دورانی زندگی می‌کنید که قبل از شما افراد مثل شما کار‌های بزرگی کردند، امروز ما بر قله اقتدار ایستاده ایم.

ماهانی افزود: در گذشته، ما آمریکا را از کشورمان یعنی سفارت که تسخیر لانه جاسوسی است بیرون کرده ایم، حالا می‌گوییم که از منطقه خارج شود. ملت ما به پشتوانه ایستادگی برابر استکبار و آمریکا صاحب این پیشرفت عظیم شد و این اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور با بیان اقتدار جمهوری اسلامی بیان کرد: اقتدار نظام جمهوری اسلامی آسان به دست نیامده است و کار شما سنگین‌تر از دانش آموزان اول انقلاب است، زیرا باید از دستاورد‌های انقلاب اسلامی دفاع کنید و فکر نکنید که آن ۳۶۰۰ هزار غیر از شما بودند.


سرهنگ ماهانی ادامه داد: مدرسه را مرکز عالم کنید و فکر کنید که مهم‌ترین جای دنیا را دارید ما به شما اعتماد داریم پس خودتان هم این اعتماد را داشته باشید و کار‌ها را به پیش ببرید.

سرهنگ ماهانی با اشاره به اینکه شما دانش آموزان امید‌های انقلاب هستید خاطرنشان کرد: خودتان را برای امروز نگه ندارید ما شما را برای فردا می‌خواییم، شما آینده انقلاب هستید باید، در کار گروه‌هایی با شورا کار مشورتی انجام بدهید و بیابید که چگونه می‌توانید در مدرسه تاثیر گزار باشید.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور چند نکته را تاکید کرد: همه می‌توانند در مدرسه عضو باشند هنر شما است که جذب بسیج کنید و باید بشینید و راه جذب رو پیذا کنید، همه در مدرسه برادر شما هستند در مدرسه باید کمک همه کنید که دیگران احساس کنند که بسیج پشتیبان آن‌ها است، خودتان را بسازید اگر نساختید دیگران را هم نمی‌توانید بسازید.

سرهنگ ماهانی ادامه داد: در درس کم نزارید، در مدرسه حتما باید احترام مدیر و معاون را داشته باشید، هم در مدرسه هم بیرون مدرسه و هم در منزل باید اخلاق فرمادهی داشته باشید باید متواضع و فروتن باشید، بصیرت خود را بالا ببرید نقطه درگیری با دشمن را بشناسید، الگو‌ها را خوب بشناسید و بهترین الگو‌ها شهدا هستند، به نمازهایتان بها بدهید انشالله قدس توسط شما جوانان فتح خواهد شد.

 

قدس توسط شما جوانان فتح خواهد شد

قدس توسط شما جوانان فتح خواهد شد

پایان خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها