نشست بصیرتی پایگاه اطهر حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی یزد با سخنرانی حجت الاسلام محمد علی زارع با موضوع استکبار ستیزی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۷۴۳۱
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: حجت الاسلام محمدعلی زارع در جمع اعضای بسیجی پایگاه اطهر و طلاب بسیجی پایگاه حضرت فاطمه (س) مدرسه علمیه معصومیه یزد، در سالن اجتماعات این مدرسه علمیه به موضوع استکبار ستیزی پرداخت.
زارع با یادآوری آیات قرآنی در زمینه‌ی توصیه خداوند به استکبارستیزی افزود: وعده‌ی خداوند در زمینه پیروزی حق علیه باطل تحقق می‌یابد و بار‌ها آن را در برهه‌های تاریخی انقلاب اسلامی دیده ایم.
این هادی سیاسی رمز پیروزی جبهه‌ی حق علیه باطل را توکل به خداوند متعال دانست و تصریح کرد: در بسیاری از حوادث و عملیات‌های هشت سال دفاع مقدس، رزمندگان ما با توسل به ائمه معصومین (ع) به پیروزی رسیدند و هنوز هم یکی از رموز موفقیت ما توسل به ائمه و توکل به خداست.
زارع یکی از مصادیق نظر لطف الهی به جمهوری اسلامی را، شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس عنوان کرد و افزود: آمریکا همچنان در برابر ایرانیان شکست خورده و انهدام پهباد آمریکایی در آب‌های خلیج فارس، یک بار دیگر حقانیت جمهوری اسلامی را اثبات کرد.
وی افزود: با توجه به حقانیت جبهه‌ی حق و افراد پیرو هر جبهه، به شناخت درست و بصیرت می‌رسیم و می‌توانیم در راه حق قرار بگیریم و تاثیرگذار باشیم.
زارع خاطر نشان کرد: در جریان کربلا و عاشورا شاید به ظاهر پیروان جبهه حق به شهادت رسیدند؛ ولی شهادت آنان یک پیروزی بزرگ برای اسلام بود به طوری که بعد از عاشورا ماهیت دشمنان اسلام برای مردم آشکار شد و سیل عظیم زائران اربعین حسینی یکی از مصادیق پیروزی جبهه حق است.
این هادی سیاسی در ادامه گفت: انسان هر چه در راه حق تلاش کند نتایج آن قطعی است و در سالیان بعد به ثمر می‌نشیند و آمریکا به عنوان یکی از مصادیق جبهه باطل، با وعده‌های دروغین پیش می‌آید و همیشه امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای درباره وعده‌های دروغین آمریکا به مسئولین و مردم هشدار داده اند و صبرو استقامت را یکی از رموز موفقیت در برابر جبهه باطل می‌دانند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات