خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: احیاء پایگاه‌های مقاومت بسیج محلی برادر و خواهر و پایگاه‌های دانشجویی و دانش‌آموزی را در دستور کار داریم.
کد خبر: ۹۱۶۷۳۹۶
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج به از روابط عمومی سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) سردار غلامرضا سلیمانی در آیین تجلیل از نواحی برتر مقاومت بسیج استان اصفهان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی خاش زاهدان اظهار داشت: برپایی نمایشگاه دست‌آوردهای بسیج رده‌های نمونه را به عنوان الگو برای سایر رده های بسیج معرفی می کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: فعالیت‌های هر حوزه بسیج باید متناسب با اقتضائات آن محل باشد و در سازمان بسیج پشتیبانی‌ها و حمایت‌های لازم را از حوزه‌های بسیج که قصد دارند در تراز انقلاب اسلامی حرکت کنند و انتظارات مقام معظم رهبری(حفظه الله) را برآورده کنند خواهیم داشت.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: انتخاب فرماندهان و رده‌های موفق بسیج و توامندسازی آن‌ها نکته بسیار مهمی است که در راستای ارتقای بسیج موثر است و ارائه پشتیبانی‌های لازم به استان‌ها نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: احیاء پایگاه‌های مقاومت بسیج محلی برادر و خواهر و پایگاه‌های دانشجویی و دانش‌آموزی را در دستور کار داریم. سپاه استان اصفهان در وضعیت بسیار مناسبی به سر می‌برد و باید قدر این مجموعه را بدانید تا با صلابت موجود در سپاه اصفهان قدم‌های اساسی را بردارید.

سردار سلیمانی گفت: باید با توجه به مقدورات سطح کشور باید جلوی خلاقیت و پیشرفت را باز گذاریم و با شبکه‌سازی توانمندی‌ها از طریق نرم‌افزار آن را در اخیتار همه پایگاه‌ها قرار گیرد و با سایر سازمان‌ها نیز در ارتباط باشد و برنامه‌های بسیج ادامه دار خواهد بود که در این راه توانمندسازی نیز باید مود توجه قرار گیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: در این طرح افرادی که به عضویت بسیج درمی‌آیند احساس هویت و اقتدار و منزلت می‌کنند و با استفاده از شناسه بسیجی و یا شناسه پایگاه از خدمات مرود نیاز خود را در استان‌ها استفاده کنند تا انتظارات برآورده شود که نیاز به گفتمان سازی و توامندسازی دارد که پس از بررسی‌ها و جنبه‌های مشورتی با همکاری فرماندهان پایگاه‌ها این طرح اجرا می‌شود.

تقدیر از زحمات 14 ساله سردار سلیمانی در سپاه استان اصفهان

سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) در این مراسم اظهار داشت: برگزاری جشنواره مالک اشتر ظرفیت ،توانمندی و قابلیت‌های و ابتکارات پایگاه‌های بسیج را به نمایش گذاشته است و امیدواریم فرماندهان پایگاه‌ها بسیج با هماهنگی‌های لازم ابتکارات در این نمایشگاه را به عنوان سرمشق برای خود استفاده کنند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) به زحمات 14 ساله سردار سلیمانی در سپاه استان اصفهان اشاره کرد و بیان کرد: سردار سلیمانی اقدامات فراوانی از جمله جوان‌گرایی از ابتدای ورود خود به لشکر مقدس امام حسین (ع) انجام داد و اقدامات ارزنده‌ای را بدون کوچک‌ترین حاشیه‌ای در سپاه استان اصفهان انجام داد و فرمایشات مقام معظم رهبری سرمشق و سر لوحه کار وی بود و مواضع هوشمندانه‌ای در راستای عزت سپاه داشت.

حجت‌الاسلام و المسلمین رحمت‌اله صادقی در این همایش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی خاش زاهدان و تقدیر از زحمات 14 ساله سردار سلیمانی و با تبریک فرارسیدن عید غدیر خم اظهار داشت: پیامبر اکرم در 12 مکان مختلف حضرت علی (ع) را به عنوان جانشین خود معرفی کرد و آخرین آیه‌ای که بر پیامبر نازل شد پس از واقعه غدیر بود.

وی تصریح کرد: اصحاب و یاران پیامبر از فراغ و جدایی از پیامبر بسیار ناراحت شدند و آخرین ماموریت پیامبر معرفی حضرت علی (ع) به عنوان جانشین خود بود.

لازم به ذکر است در پایان این همایش از خانواده شهدای مدافع امنیت و جانبازان حادثه تروریستی خاش زاهدان تجلیل شد و رده‌های برتر نواحی مقاومت بسیج استان اصفهان معرفی شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها