حسین بغدادی
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید مدنی(ره)سپاه ناحیه اراک:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید مدنی(ره)سپاه ناحیه اراک، ضمن تبریک فرارسیدن دهه امامت و ولایت گفت: واقعه غدیر یک رویداد تاریخی نیست، بلکه فرهنگ نامه ولایت و امامت است که در این روز پیامبر اسلام (ص) با معرفی جانشین خویش راه هدایت انسان‌ها را برای مردم ترسیم کرد.
کد خبر: ۹۱۶۷۳۸۷
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲
سروان پاسدار احمد کمانکش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک، ضمن تبریک فرا رسیدن دهه امامت و ولایت با تاکید بر لزوم امام شناسی خاطر نشان کر، باید بتوانیم واقعه غدیر را به خوبی به جامعه معرفی و استمرار آن را داشته باشیم که اگر امام را شناختیم و سربازی حکیمانه امام را انجام دادیم به طور قطع مشکلی در کشور نخواهیم داشت.
وی تصریح کرد: ما در جایی مشکل پیدا خواهیم کرد که در امامت و فرمانبری اشکال داشته باشیم، در طول 40 سال هر اندازه این فاصله نزدیک و ما سربازی را به طور محض انجام دادیم در آنجا نظام جمهوری اسلامی با اقتدار بود و هر کجا فاصله گرفته و خود اجتهادی و خود رأی کردیم به مشکل برخوردیم.
سروان کمانکش امام شناسی را درس حج دانست و گفت: یکی از در س‌های بزرگ حج سنگ زدن به دشمن و شیطان بزرگ است، که اگر امروز از حج همین یک درس را بگیرم که دشمن بزرگ خود را شناخته و در مقابل آن صف آرای کنیم بزرگ‌ترین امر به معروف را کردیم.
وی خاطرنشان کرد: واقعه غدیر یک رویداد تاریخی نیست، بلکه فرهنگ نامه ولایت و امامت است که در این روز پیامبر اسلام (ص) با معرفی جانشین خویش راه هدایت انسان‌ها را برای مردم ترسیم کرد.
وی در پایان افزود:شیعیان باید در ترویج فرهنگ غدیر همچون فرهنگ عاشورا، فرهنگ فاطمی و مهدویت با ایجاد شور و نشاط اجتماعی با هدف نهادینه کردن فرهنگ غدیر در جامعه تلاش کنند و پیام‌های نهفته در غدیر را احیا کنند.
ارسال نظرات