حسین بغدادی
فرمانده حوزه شهید مدنى(ره) سپاه ناحیه اراک:
فرمانده حوزه شهید مدنى(ره) سپاه ناحیه اراک گفت: اردوی جهادی مقدمه‌ای بر سبک زندگی جهادی و تعمیق و گسترش روحیه‌ای جهادی است.گروه های جهادی نماد عینی تعبیر آتش به اختیار است.
کد خبر: ۹۱۶۷۳۸۵
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳
سروان پاسدار احمد کمانکش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک،حضور بسیجیان مومن، متعهد و انقلابی در اردوهای جهادی و محرومیت‎زدایی این باور را به وجود آورده است که بسیج می‎تواند کارهای به ظاهر غیرممکن را ممکن کند.
کمانکش با تاکید بر اینکه فرهنگ‎سازی در کنار فعالیت‎های جهادی باید مورد توجه بسیجیان قرار بگیرد،اظهار کرد:یکی از رسالت‎های مهم گروه‎های جهادی بسیج فرهنگ‎سازی و ترویج روحیه جهادی در جامعه است که یکی از راه‎های آن مشارکت و حضور در مناطق محروم و فعالیت‎های جهادی، است.
وی افزود: اردوی جهادی مقدمه‌ای بر سبک زندگی جهادی و تعمیق و گسترش روحیه‌ای جهادی است، که به آبادانی، رشد فرهنگی و محرومیت‌زدایی از چهره نقاط محروم کشور می‌انجامد.
ایشان گفت: گروه‌های جهادی همه ی دغدغه‌ها و علایق و سلایق را توانسته اند پوشش بدهند، هم همان‌هایی که دغدغه آجر روی آجر گذاشتن دارند و هم‌آن‌های که دغدغه کارآفرینی دارند. همه این سلایق در کنار هم و باهم به فکر خدمتی به هموطنان خود هستند.
سروان کمانکش افزود: آتش به اختیار یعنی بسیجیان جهادگر؛ وگروه های جهادی نماد عینی تعبیر آتش به اختیار است ،که با حضور خالصانه خود در اردوهای جهادی سعی در ریشه کن نمودن محرومیت در بستر روستا ها رادارند.
ارسال نظرات