خبرهای داغ:
با حضور شورای اداری شهرستان نهبندان و شورای اداری شهر شوسف و حضور پرشور مردم شهرستان و شهر شوسف در محل بازسازی واقعه غدیر برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۶۷۳۸۱
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، دبیر ستاد بازسازی واقعه غدیر شهرستان نهبندان از مشارکت بیش از 600 نفر  برای بازسازی واقعه غدیر در  شوسف  همزمان با روز عید غدیر خبر داد و  از همه ی  مردم دعوت عمومی کرد برای دیدن بازسازی این  رویداد بزرگ تاریخی جهان اسلام در ساعت 7/30  صبح در منطقه ی  عمومی شوسف شروع گردید.

محمد علی قاسمی با بیان اینکه بازسازی این رویداد مهم برای اولین بار در بخش شوسف  به نمایش  گذاشته می شود اظهار کرد : استقبال مردم از اجرای نمایش در سال 93  در مرکز شهر نهبندان پرشور بوده که به همین علت از ظرفیت‌های مختلف برای افزایش کیفیت این نمایش استفاده شده است .

 

دبیر ستاد بازسازی واقعه غدیر شهرستان خاطرنشان کرد : امسال بازسازی واقعه غدیر با مشارکت بیش از 450 نفر و 150 تن از عوامل اجرایی در شوسف برگزار شد

 

قاسمی  با اشاره به تأمین امکانات از جمله صوت مورد نیاز این نمایش پیش بینی کرد بیش از 5 هزار نفر از  بازسازی واقعه غدیر بازدید کردند  که همه ی تدابیر لازم صورت گرفته است .     

 

وی با اشاره به  مشارکت دستگاه های اجرایی شهرستان  افزود : پیاده روی  عمومی در ساعت 6 صبح و اهداء جوایز  ارزنده از برنامه های  جانبی این مراسم در شوسف  بود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها