رئیس مرکز مدیریت و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی با اشاره به آمار غرق‌شدگی در استان گفت:از ابتدای فروردین تا ۲۵ مرداد امسال، تعداد ۷۷ نفر در رودخانه‌ها، دریاچه ارومیه و سدهای استان غرق‌ شده‌اند که نسبت به مشابه سال گذشته ۱۷۵ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۹۱۶۷۳۵۳
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲

باقر بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری بسیج در ارومیه، با اشاره به آمار چهار ماهه نخست سال جاری مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس استان اظهار کرد: در این مدت مجموع کل ماموریت‌های انجام شده ۲۵ هزار و ۷۶۰ مورد بوده که نسبت به سال گذشته پنج درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در این مدت کل ماموریت‌های تصادفی شهری و جاده‌ای در استان پنج هزار و ۹۶۶ مورد بوده است که نسبت به مشابه سال گذشته ۹.۱۰ درصد کاهش داشته و همچنین ۱۰ هزار و ۶۶۱ نفر در بیمارستان بستری شده که نسبت به مشابه سال گذشته حدود ۵.۷ درصد افزایش داشته است.

رییس مرکز مدیریت و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی بیان کرد: تعداد ماموریت‌‌های تصادفی شهری سه هزار و ۴۳۱  مورد بوده که هفت درصد افزایش را نشان می‌دهد و تعداد کل مصدومان در تصادفات شهری ۹۶۵ مورد بوده که نسبت به مشابه سال گذشته ۶ درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به اینکه تعداد ماموریت‌های جاده‌ای نسبت به سال گذشته ۹ درصد افزایش داشته است، تصریح کرد: در چهار ماهه نخست امسال تعداد تصادفات جاده‌ای دو هزار و ۵۳۵ مورد گزارش شده است.

بهرامی تصریح کرد: در این مدت در تصادفات جاده‌ای تعداد سه هزار و ۵۰۱ نفر مصدوم شده که نسبت به سال گذشته ۱۵.۵ درصد افزایش داشته و تعداد سه هزار و ۱۹ نفر در بیمارستان بستری شده‌اند که نسبت به مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به آمار غرق‌شدگی در استان، بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا ۲۵ مرداد سال جاری تعداد ۷۷ نفر در استان دچار غرق‌شدگی شده‌اند که نسبت به سال گذشته ۱۷۵ درصد افزایش داشته است.

بهرامی افزود: در این مدت از ۷۷ نفر که دچار غرق‌شدگی شده بودند، تعداد ۳۳ نفر در بیمارستان بستری شده و به علت بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده‌اند که نسبت به مشابه سال گذشته ۳۵۷ درصد افزایش داشته است و تعداد ۴۵ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند که نسبت به سال گذشته ۱۱۴ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/ ع

ارسال نظرات