خبرهای داغ:
مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین

با وجود تهمت ها، مدافع ارشاد بودم

حجت الاسلام حسینی گفت: در مدت زمان پذیرش مسولیت در ارشاد، بسیاری از تهمت ها را شنیدم اما با این وجود از ارشاد دفاع کردم.
کد خبر: ۹۱۶۷۳۰۸
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام سیدمهدی حسینی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین که در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد بیان کرد: افتخار این را دارم که از ۸ اسفندماه سال گذشته در اداره کل ارشاد فعالیت کردم و از روزی که در این مسوولیت به بنده محول شد، در انجام هرچه بهتر مسوولیت ها، از همکاری تمام هنرمندان و پیشکسوتان استفاده کردم.

وی گفت: در این مدت، تمام انجمن های این اداره کل سروسامان گرفت و تلاش کردم تا اداره کل ارشاد از امنیت و آرامش برخوردار باشد.

مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین اظهار کرد: در مدت زمان پذیرش مسولیت در ارشاد، بسیاری از تهمت ها را شنیدم اما با این وجود از ارشاد دفاع کردم.

حسینی عنوان کرد: هنرمندان ما در مضیقه هستند و استاندار قزوین با توجه به اینکه دوست دار فرهنگ می باشد کمک حال ما بودند.

وی افزود: ما با دل و جان در اداره کل قزوین و شهرستان های تابعه فعالیت کردیم و برای اولین بار برای نمایشگاه بین المللی قران با دست پر حضور داشتیم و موفق به کسب لوح استان برتر شدیم.

مدیرکل فرهنگ‌و ارشاد اسلامی استان قزوین تصریح کرد: استان قزوین هنرمندان و خبرنگاران خوبی دارد و قطعا کمک حال مدیرکل جدید خواهند بود.

۱۰۱۰/پ۲۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها