خبرهای داغ:
مسئول دفتر نیکوکاری شهر رویان گفت: اهدا ۳۰۰ سبد کالا به نیازمندان شهر رویان در دهه ولایت انجام شد.
کد خبر: ۹۱۶۷۲۷۶
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷

محمدرضا جعفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با تبریک اعیاد غدیر و قربان و دهه ولایت با اشاره به توزیع بیش از ۳۰۰ سبد کالای غذایی بین نیازمندان شهر رویان اظهار کرد: این سبد کالا شامل، برنج، قند، چای، ماکارونی، عدس، نمک، رشته فرنگی، رشته آشی، گوشت، نان و آرد است.
وی افزود: اسن بسته‌های حمایتی با توجه به مناسبت‌های مختلف بین نیازمندان منطقه توزیع می‌شودو توزیع نان نیز هفتگی بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.
مسئول دفتر نیکوکاری شهر رویان با بیان اینکه کمک به نیازمندان در قالب‌های دیگر نیز انجام می‌شود گفت: خدمت به خانواده‌هایی که بیمار دارند و پرداخت فیش آب و برق و گاز خانواده‌های نیازمند و پرداخت وام قرض الحسنه و توزیع غذای گرم به مناسبت‌ها از دیگر اقدامات است.
جعفری با بیان اینکه به علت سرمازندگی منطقه در چند سال اخیر و اینکه مردم این منطقه غالبا کشاورز هستند مشکلاتی ایجاد شده اظهار کرد: در همین راستا به همت مردم توانسته ایم کمک‌های زیادی به نیازمندان نماییم.
وی با بیان اینکه در اتفاقات سیل در ابتدای سال مردم شهر رویان کمک‌های فراوانی را نمودند گفت: در ایام عید سی هزار قرص نان در مرحله اول پخت و بسته بندی و ارسال شد که شاید بزرگترین کمک در سطح استان از شهر رویان انجام شد و تاکنون چهار مرحله کمک‌های نقدی و غیرنقدی به سیل زدگان اهدا شد و اکنون نیز مبلغ قابل توجهی جمع آوری شده که برای سیل زدگان به حساب سپاه واریز خواهد شد.
جعفری با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی تربیتی این مرکز اظهار کرد: کانون فرهنگی تربیتی راه اندازی شده که ۱۰۰ نفر از کودکان زیر ۱۰ سال را پوشش می‌دهد و فعالیت‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و آموزشی را به آنان ارائه می‌دهد.
وی افزود: کانون قرآنی این مرکز نیز ۱۵۰ جوان و نوجوان و نونهال را تحت پوشش دارد و فعالیت‌های گسترده قرآنی را انجام می‌دهد.
مسئول دفتر نیکوکاری شهر رویان با بیان اینکه ۱۵ نفر در این مرکز فعالیت دارند و به شناسایی خیرین و جمع آوری کمک‌ها و برنامه ریزی می‌پردازند به همکاری با ستاد عتبات عالیات شهرستان اشاره کرد و افزود: در سال ۱۳۹۷ بیشترین کمک برای ستاد عتبات عالیات از رویان جمع آوری شد و بیش از ۱۰۰ نیروی کار نیز برای خدمت در ساخت و بازسازی عتبات عالیات از این شهر در تخصص‌های مختلف اعزام شده اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها