کارگردان سینما در گفت و گو با بسیج:

خلاقیت و نوآوری در نمایش بازسازی واقعه غدیرخم باعث جذب مخاطب می شود

شاه حسینی گفت: خلاقیت و نوآوری در اجرای نمایش بازسازی واقعه غدیرخم باعث می شود که هر سال به مخاطبان این گونه نمایش ها افزوده شود.
کد خبر: ۹۱۶۷۲۶۷
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵

 انسیه شاه حسینی کارگردان سینما در گفتگو با خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه نمایش های بازسازی واقعه غدیرخم زمانی اثرگذاری اش چندین برابر می شود که به نحو شایسته ای اجرا شود، گفت: مردم استقبال خوبی از کارهای نمایشی و هنری دارند و یقینا نحوه اجرای این گونه نمایش ها حائز اهمیت است و می تواند بر روی مخاطبان اثرات مثبت یا منفی بگذارید و یقینا هر چقدر اجرای بازیگران در این نمایش زیباتر باشد، اثرگذاری بهتری خواهد داشت و اگر ضعیف باشد، به محتوای نمایش لطمه وارد می کند و اثرگذاری اش را از دست می دهد.

وی ادامه داد: هرچقدر بتوانیم در اجرای نمایش هایی همچون نمایش بازسازی غدیرخم به خوبی به ایفای نقش بپردازیم و یک داستان زیبا در محور این نمایش وجود داشته باشد، قطعا اثرگذاری دو چندانی بر روی مخاطبان خواهیم داشت.

شاه حسینی با بیان اینکه هر سال باید نوآوری خاصی در اجرای نمایش بازسازی واقعه غدیرخم صورت بگیرد، افزود: چندین سال از اجرای نمایش بازسازی واقعه غدیرخم می گذرد و مخاطبان امروزی این نمایش با مخاطبان ۹ سال گذشته متفاوت ترند چون تمایل دارند که هر سال شیوه ای نو و ابتکاری جدید در اجرای این نمایش ببیند تا از دیدن آن لذت ببرند.

این کارگردان کشورمان خاطر نشان کرد: به اعتقاد بنده، خلاقیت و نوآوری در اجرای نمایش بازسازی واقعه غدیرخم باعث می شود که هر سال به مخاطبان این گونه نمایش ها افزوده شود و نباید از یاد برد که اسلام، مدرن ترین دین در میان ادیان است و نمایش بازسازی واقعه غدیرخم هم باید هر سال با استفاده از تکنیک های به روز، به مخاطبان نمایش داده شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امام علی علیه السلام می فرمایند:«هر فردی که به من یک کلمه بیاموزد، مرا بنده خودش کرده است» و با اینکه چندین قرن از گفتن این جمله می گذرد اما باز می بنیم که چنین جمله ای همچنان اعتبار دارد و برای همگان جذابیت دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار