ارائه خدمت شرکت جوان سیر ایثار به عموم مردم/ایمنی و آرامش اولویت اول شرکت

مدیرعامل شرکت حمل و نقل داخلی و بین المللی جوان سیر ایثار با بیان اینکه این شرکت ظرفیت ایجاد شعب در شهر‌های بالای ۱۲۰ هزار نفر جمعیت را دارد گفت: این شرکت به عموم مردم و بویژه بسیجیان ارائه خدمت می‌نماید و خط قرمز آن ایمنی و آرامش مسافرین است.
کد خبر: ۹۱۶۷۲۶۳
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳

محمد حسن دهقان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با بیان اینکه شرکت جوان سیر بر اساس ماموریت‌ها و اهداف برنامه ریزی شده فعالیت می‌کند اظهار کرد: این شرکت متمرکز سرویس دهی می‌نماید و اولویت ما خدمات رسانی به بسیجیان و آحاد مردم و خدمت رسانی در ایام اربعین و سالگرد ارتحال امام و دیگر موارد که اهمیت دارد، در کنار سایر سازمان‌های دولتی خدمات سروبس دهی را انجام می‌دهیم.
وی با تاکید بر اینکه ما تلاشمان ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مردم است گفت: این مجموعه بصورت ملی در کنار بقیه مجموعه‌ها کمک و حمایت از صنعت حمل و نقل کشور دارد و مجموعه با این توان، در تلاش است به جامعه خدمت رسانی کند.
مدیرعامل شرکت حمل و نقل داخلی و بین المللی جوان سیر ایثار با بیان اینکه در سطح کشور دنبال منافع شخصی نیستیم و منبعی نیستیم که سرمایه و موجودی زیادی داشته باشیم اظهار کرد: تلاش ما این است تکلیف و وظیفه و ماموریت خود را به نحو احسنت و شایسته انجام دهیم و امیدواریم در رسیدن به اهداف همه کمک کنند.
وی با اشاره به تقویت شعب در شهرستان‌ها بیان کرد: هر شهرستان بالای ۱۲۰ هزار نفر جمعیت که توجیه و ظرفیت داشته باشد می‌توانیم ایجاد شعبه کنیم.
دهقان با اشاره به انعقاد قرارداد‌هایی در خرید خودرو گفت: بر اساس عملکرد و نیاز شعب خودرو‌ها توزیع خواهد شد که البته کارخانه‌ها خودرو سازی الان تولید بالا ندارند، اما ما تلاش داریم از راه‌های دیگر خودروی مورد نیاز شرکت را تامین نماییم تا بتوانیم ظرفیت شرکت در جابه جایی مسافر را بالا ببریم.
دهقان با تاکید بر اینکه شرکت جوان سیر پتاسیلی است که در اختیار سپاه و بسیج به عنوان بازوی قوی است تاکید کرد: این شرکت هزینه درآمدی است و باید جذب خدمت نماید و در خدت عموم مردم بویژه بسیجیان باشد و خط قرمز ما آرامش و ثبات در مجموعه است که باید در سایه آرامش به مردم خدمت ایمن و شایسته نماییم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار