مدیر گروه فرهنگی، تبلیغی، جهادی نرجسیون تربت‌جام در گفتگو با «بسیج»:
مدیر گروه فرهنگی، تبلیغی، جهادی نرجسیونِ مکتب نرجس تربت‌جام از اجرای اردوی جهادی دوروزه باهدف محرومیت‌زدایی در ۶ روستای باخرز با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و بسیج خواهران این شهرستان و گروه پرستاری تهران در دهه ولایت و امامت خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۷۲۲۸
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰
«ادیسه پروانه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، با تبریک عید سعید غدیر خم گفت: جهادگران اعزامی از گروه فرهنگی، تبلیغی، جهادی نرجسیونِ مکتب نرجس تربت‌جام با همکاری گروه پرستاری تهران، طب اسلامی تربت‌جام، اداره تبلیغات اسلامی و بسیج خواهران باخرز به مناسبت دهه ولایت و امامت با اجرای اردوی جهادی دوروزه به بخشی از نیاز‌های مردم مناطق محروم این شهرستان سروسامان دادند.

وی با اشاره به گسترش و عرصه‌های محرومیت‌زدایی در ۶ روستای اَرزنه، اَرخُورد، قلعه‌نو شاملو، گندم شاد، بِزنجرد و سیه لاخ شهرستان باخرز افزود: جهادگران با اجرای برنامه‌های متنوع جشن عید ولایت و امامت، مسابقه، سخنرانی، دیدار با خانواده شهدا، رنگ‌آمیزی گلزار شهدا در حضور مادران و همسران آنان فعالیت‌های فرهنگی و هنری خود را باهدف شناسایی و ارائه خدمات به خانواده‌های نیازمند مناطق محروم و آسیب‌شناسی منطقه به منصه ظهور قراردادند.

وی طب اسلامی، غربال‌گری قند خون، فشارخون و... را بخشی دیگر از برنامه‌های بهداشتی- درمانی و خدمات‌دهی به مناطق محروم برشمرد.

گفتنی است: گروه فرهنگی، تبلیغی، جهادی نرجسیونِ مکتب نرجس تربت‌جام و گروه پرستاری تهران با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و بسیج خواهران باخرز اردوی جهادی دوروزه خود را در عرصه‌های مختلف باهدف محرومیت‌زدایی در ۶ روستای این شهرستان اجرا کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها